قدوسی

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از اجرای ویژه‌ برنامه های دانش آموزی برای غنابخشی به جشنواره تابستانی فیروزه سال جاری خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام و المسلمین قدوسی نیا با اشاره به لزوم همبستگی در اجرای برنامه های مختلف اظهار کرد: برای حرکت های فرهنگی باید اجزای یک تشکیلات با هم ارتباطی موثر و سازنده داشته باشند. اگر جایی ببینیم که کار فرهنگی خوبی انجام شده از آن حمایت می‌کنیم.
وی افزود: فرصت های فرهنگی زیادی وجود دارد که باید با همراهی و هم‌افزایی به شکوفایی برسانیم، اما برای انسجام باید تعامل و ارتباطات بیشتر شود تا دوباره کاری صورت نگیرد.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: طرحی که از سال ۶۹ با نام یادواره امام خمینی (ره) در تبریز و از شهرداری آغاز شد، از ابتکارات ماندگار بود. ثمرات این طرح امروز کاملاً نمایان است و برخی چهره‌های موثر و مسئولان استانی و حتی کشوری، از دانش‌آموزان فعال در آن طرح هستند.

حجت الاسلام قدوسی نیا با اشاره به تاثیر برنامه های فرهنگی در بلندمدت خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنیم که این طرح تاثیر خود را در بلندمدت نشان داده است. در کل، مباحث فرهنگی دیر، اما خوب جواب می دهد.
وی از عزم سازمان برای احیای این طرح قدیمی خبر داد و افزود: طرح یادواره امام (ره) با اقتضای نیازهای روز نوجوانان و دانش آموزان و با اولویت فرزندان کارکنان شهرداری تبریز، احیا می شود. این طرح را در تابستان امسال با حضور یک هزار نفر و با اولویت فرزندان کارکنان شهرداری تبریز آغاز می کنیم و ثبت نام از میان عموم شهروندان نیز انجام می‌شود.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز عنوان کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته برنامه های آموزشی، فرهنگی و … در چهار مدرسه و چهار منطقه برگزار می‌شود. در پایان نیز همچون سال های گذشته اردوی مشهد مقدس را برنامه ریزی کرده ایم.
حجت الاسلام قدوسی نیا گفت: امیدواریم با انجام این کارهای فرهنگی در بخش نوجوانان که گروه هدف دشمنان است، قدم‌هایی برداریم. البته طرح‌هایی که در پارک ها و به صورت عمومی برگزار می شود نیز ادامه می یابد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.