میادین

فراخوان «ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری» توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز منتشر شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، این فراخوان به منظور ارائه طرح و ایده از سوی اساتید، صاحب نظران، پژوهشگران و دانشجویان در خصوص بخشی از فعالیت‌های این سازمان در خصوص ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری منتشر شده است.

سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز در نظر دارد به استناد بند الف ردیف یک مصوبه شورای سازمان به شماره ۲۶۶۷/۸۳ مورخه ۹۸/۰۴/۳۰ بخشی از حیطه فعالیتی خود در مقوله «ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری» در تبریز را از طریق برگزاری فراخوان در قالب ارائه طرح و ایده از جمعی اساتید، صاحب نظران، پژوهشگران و دانشجویان اقدام کند.

از محورهای موضوعی این فراخوان می‌توان به طرح ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم شهری، طرح ساماندهی دستفروشان، طرح ساماندهی هفته بازارها، طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروشی، طرح ساماندهی گاری‌های دستی، طراحی و ساماندهی سازه کیوسک های مطبوعاتی و تنقلاتی و چادرهای برزنتی و کانکس‌های عرضه محصولات کشاورزی، پیشنهاد برند برای نام گذاری بازارچه‌های محلی اشاره کرد.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتـر و تکمیلـی و اخــذ اسناد فــراخوان از تاریخ ۹۸/۰۹/۰۲ تا ۹۸/۱۰/۱۰ به سایت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز به نشانی Mayadin.tabriz.ir مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان باید تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخه  ۹۸/۱۰/۱۰ پاکت‌های شرکت در فراخوان  را به دبیرخانه سازمان تحویل داده  و رسید دریافت کنند. به پیشنهادهایی که بعد از انقضای مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد. زمان اعلام نتایج در تاریخ ۹۸/۱۰/۱۰ به اطلاع شرکت کنندگان می‌رسد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.