ششمین جشنواره ملی ایده ها و اختراعات مدیریت شهری

مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از تمدید زمان ارسال ایده ها و اختراعات مدیریت شهری تا ۲۵ بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بهرام ایران نژاد گفت: به دنبال استقبال شرکت کنندگان، دبیر خانه  این جشنواره زمان ارسال آثار را تمدید کرد.

او افزود: شهرداری تبریز جشنواره ملی ایده‌های برتر و اختراعات مدیریت شهری را با همکاری بنیاد ملی نخبگان و سایر دستگاههای مرتبط برگزار می کند و امسال به ششمین دوره خود رسیده است.

ایران نژاد با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی و کلان شهر تبریز در ردیف های اول تولید علم در سطح کشور قرار دارد، افزود: جشنواره ایده‌های برتر با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی و نوآوری در میان دانشگاهیان و گردآوری ایده‌های برتر کارآفرینانه و نوآورانه در سطح استان و کشور، برگزار می‌شود.

 این جشنواره در محورهای شهر سازی، عمران شهری، سیما، منظر و فضای سبز شهری، ایمنی، سلامت و محیط زیست شهری، شهر هوشمند، حمل و نقل و ترافیک شهری، فرهنگ پذیری شهری و سرمایه گذاری و اقتصاد شهری برگزار می‌شود و ایده پردازان می‌توانند از دهم دی ماه و  حداکثر تا آخر روز ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۸ ایده‌های خود را به آدرس اینترنتی pishnahadat.tabriz.ir ثبت کنند. در پایان این جشنواره و در مراسم اختتامیه، به ایده‌های برتر و اختراعات انتخاب‌شده در هرکدام از محورهای جشنواره جوایزی اهدا خواهد شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.