همایش حمیدی

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از انتشار فراخوان اولین همایش «شهر پایدار، گام دوم انقلاب، چالشها، فرصتها و کاربردها» طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام احمد حمیدی در چهارمین جلسه کمیته علمی اولین همایش «شهر پایدار، گام دوم انقلاب، چالشها، فرصتها و کاربردها» که با حضور اعضای کمیته علمی در دفتر معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز  برگزارشد، اظهار داشت: نخستین همایش «شهر پایدار، گام دوم انقلاب، چالشها، فرصتها و کاربردها» ۱۹ تیر ماه سالجاری برگزار می‌شود.

حمیدی افزود: این همایش به منظور انسجام بخشی به مقالات و ایده های خلاقانه و  دریافت راهکارهای عملی از صاحبان اندیشه و اساتید حوزه و دانشگاه و بهره مندی از فکر و خلاقیت های شهروندان به خصوص جوانان در حوزه های مختلف مدیریت شهری با محوریت شهر پایدار در ۱۰ محوراصلی برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: فراخوان همایش «شهر پایدار، گام دوم انقلاب، چالشها، فرصتها و کاربردها» به ‌زودی منتشر می‌شود تا اساتید دانشگاه ها، دانشجویان، موسسات فرهنگی و آحاد شهروندان گرامی بتوانند از طریق آدرس سایتی که متعاقبا اعلام عموم خواهد مقالات، ایده ها و طرح ها و دستاوردهای علمی، هنری و فرهنگی خود را ارسال کنند.

گفتنی است، اقتصادی شهری، عدالت اجتماعی و سلامت نظام اداری، دیپلماسی شهری، جوان گرایی در مدیریت شهری، فرهنگ، تمدن و سبک زندگی ایرانی اسلامی، بررسی میزان توسعه یافتگی مناطق دهگانه شهرداری تبریز، الگوهای اسلامی شهرسازی و حقوق شهروندی  در راستای رسیدن به شهر پایدار از اهم موضوعات و کلید واژه‌های این همایش به شمار می‌رود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت ۱۰ موضوع به عنوان محورهای اصلی  این همایش تعیین شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.