آیرال خبر ،پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: هنوز ۱۰ هفته تا پایان لیگ باقی مانده است، اما من از هفته دوم گفته بودم که پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد.

به گزارش آیرال خبر ،علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی روز گذشته تیم پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: بسیار بازی خوبی را تماشا کردیم. دست هواداران هم درد نکند که به استادیوم رفتند و دیدید که چه حمایت پرشوری هم از پرسپولیس انجام دادند. به نظر من این تیم همان‌طور که گفتم می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود. دیروز بازیکنان پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی داشتند و هر کسی که بازی را دیدید، از این نوع بازی ابراز رضایت کرد. خود من که کلی لذت بردم.

وی ادامه داد: بازی خوب پرسپولیس به کنار، اما نباید از تراکتورسازی هم غافل شویم؛ چراکه این تیم بازی بسیار خوبی انجام داد و نتیجه دیروز چیزی از ارزش‌های تراکتورسازی کم نمی‌کند، به‌خصوص اینکه امیر قلعه‌نویی برای این تیم زحمت زیادی کشیده و نباید زحمت او نادیده گرفته شود. به هر حال فوتبال همین است و یک روز شما خوب هستید و یک روز نه، اما نمی‌توان ارزش‌های تراکتورسازی را زیر سوال برد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دربی که هفته آینده برگزار می‌شود، تصریح کرد: به هر حال دربی یک بازی خاص است که مردم 6 ماه منتظر آن می‌مانند. امیدوارم یک بازی جوانمردانه را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم و در نهایت هر تیمی که بهتر بود برنده شود. قطعاً مساوی به درد بازیکنان و هواداران نمی‌خورد، اما چیزی که وجود دارد این است که جایگاه تیم‌ها در جدول نمی‌تواند باعث شود تیمی را از پیش برنده بدانیم. قطعاً مهم‌ترین موضوع این است که مردم بازی جوانمردانه‌ای را شاهد باشند.

پروین در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس قهرمان خواهد شد یا نه، خاطرنشان کرد: صد درصد پرسپولیس قهرمان می‌شود و در این موضوع نباید شک کنید. من از هفته دوم گفتم که این پرسپولیس قهرمان خواهد شد، اما به هر حال 10 هفته به پایان لیگ باقی مانده و نباید از حالا همه چیز را تمام‌شده دانست.

وی در خصوص دیدار فردای استقلال مقابل السد قطر هم افزود: به نظرم برای این بازی نباید صحبت‌های قرمز و آبی کرد. بازی فردا یک بازی ملی است، به خصوص اینکه حریف هم یک تیم قطری است. امیدوارم همه مردم به استادیوم بروند و از استقلال در این بازی حمایت کنند. به هر حال استقلال فردا نماینده ایران است و نباید صحبت از قرمز و آبی بشود. فردا همه مردم از استقلال حمایت کنند، چون این تیم نماینده ایران است.

کدخبر110919

خبرنگار1255

انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.