به گزارش آیرال خبر، سردار عابدین خرم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز پاسدار، اظهار داشت: آمادگی سپاه برای دفاع از دین خدا، تفسیر مطلوب قرآن از پاسداران انقلاب است.

وی ادامه داد: سپاه نهادی نوآور و مولود ارزشمند امام راحل و خاستگاه و تجلی‌گاه اقتدار سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی ایران است و پاسداران فرزندان معنوی امام (ره) و مقام معظم رهبری هستند.
سردار خرم با بیان وظایف سپاه در تامین امنیت کشور گفت: سرآمد ماموریت سپاه، حفظ نظام جمهوری اسلامی و صیانت از اصل مترقی ولایت فقیه است که در کنار آن حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان اهمیت ویژه ای دارد.
وی افزود: سپاه پاسداران خود را در تامین امنیت و آرامش ملت مسئول می داند و در مقابل هر تهدیدی سر از پا نشناخته ایستادگی می کند.

فرمانده سپاه عاشورا در خصوص نقشه راه سپاه برای آینده گفت: ما راهبرد روشنی در سپاه داریم که مهمترین ماموریت فصلی سپاه مقابله با نفوذ فرهنگی و ایجاد قدرت نرم در برابر فعالیت های فرهنگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.
وی خاطرنشان ساخت: محرومیت زدایی از مناطق دور افتاده و کم برخوردار، تقویت گروه های جهادی که نمونه ای از آن را در زلزله کرمانشاه شاهد بودیم، تقویت هیات های اندیشه ورزی بسیج اقشار، بالا بردن و اعتلای آمادگی رزمی و دفاعی، مشارکت بسیج در امنیت محلات با تشکیل گشت های محله محور، آغاز طرح کنترل آسیب های اجتماعی با نام “طرح کرامت” و … را در اولویت خود قرار داده‌ایم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص احمدی‌نژاد و جریان انحرافی، تاکید داشت: هر جریانی که بخواهد در مقابل انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستد محکوم به شکست است و محلی از اعراب ندارد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز گفتند باید افراد دارای سابقه مدیریت در کشور به‌جای ایفای نقش اپوزیسیون پاسخگوی اعمال خود باشند.

در پایان این نشست خبرنگاران حاضر با سردار عابدین خرم عکسی به یادگار گرفتند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.