آیرال خبر- روز دوم از هفته بیست‌و‌پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم سپیدرود مقابل تراکتورسازی پیگیری شد.

لیگ برتر فوتبال| کار بزرگ سپیدرود با شکست تراکتورسازی/ کور سوی امید تیم دست‌نشان «فروزان» شد

به گزارش آیرال خبر، دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) در ورزشگاه سردار جنگل رشت در حالی برگزار شد که همگان انتظار یک پیروزی ساده و راحت را برای یکی از مدعیان اصلی قهرمانی داشتند ولی همه چیز با عملکرد بسیار ضعیف و دور از ذهن فروزان تغییر کرد!

این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تیم سپیدرود شد تا اولین شکست لیکنز در لیگ برتر کشور رقم بخورد و میلیون ها هوادار این تیم مات و مبهوت شوند.

هنوز بازی رنگ و بوی جدی به خود نگرفته بود که مهرداد بایرامی در دقیقه  ۳ روی اشتباه مسلم و بچه گانه ی فروزان توانست تور دروازه تراکتور را بلرزاند و اولین گل بازی را رقم بزند.

پس از این گل تیم میهمان روی به بازی هجومی و احساسی کرد که در دقیقه ۲۳ مسعود شجاعی توانست گل تساوی را با ضربه ای دقیق و دیدنی به ثمر برساند.

میثم فردوسی در دقیقه ۳۴ برای سپیدرود و مسعود شجاعی در دقیقه ۲۳ برای تراکتورسازی در این دیدار گلزنی کردند. نکته حاشیه‌ای این دیدار اشتباهات مسلم محسن فروزان روی گل‌های اول و سوم تیم سپیدرود بود. فروزان که در هفت بازی گذشته موفق به کلین‌شیت شده بود،‌ در این دیدار نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و ضمن از دست دادن رکوردش، یکی از عوامل شکست سرخپوشان بودبا گلی که در دقیقه ی ۳۴ زد، توانست آب سردی بر پیکر تراکتور و میلیونها هوادارش خالی کند!

در حالی که نیمه دوم را تراکتور بهتر آغاز کرده بود و هر لحظه امکان فروریختن دروازه رشتی ها می رفت بازهم فروزان نقش اول بازی را بر عهده گرفت و با دفع ناقص شوت مهاجم سپیدرود توپ زیر پای بایرامی قرار گرفت تا برای سومین بار تور تراکتوری ها به لرزه در بیاید!

این گل پایان یک تراژدی غم انگیز و باورنکردنی بود تا قعرنشین جدول رقابت ها که تا هفته ۲۵ فقط ۱۵ امتیاز کسب کرده بود به یکباره سه امتیاز شیرین را تصاحب کند و ضمن نزدیک شدن به رده ی ۱۴خود را از منطقه سقوط دور کند!

با این شکست سنگین و تلخ، تراکتور همچنان ۴۹ امتیازی باقی ماند تا ضمن دور شدن از صدر جدول نفس استقلال را هم نزدیک تر از همیشه پشت سرش حس کند.

شاید این یکی از بدترین باخت های تراکتور در چند فصل گذشته باشد.

فردا پرسپولیس با سایپا بازی خواهد کرد و در صورت پیروزی تیم پرسپولیس، اختلاف تراکتور با صدر جدول به پنج امتیاز افزایش خواهد یافت که جبرتان آن در ۵ هفته ی پیش رو می تواند بسیار سخت و دشوار باشد.

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.