زیباسازی

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری تبریز از برنامه ریزی برای فضاسازی ایام عزاداری محرم و صفر در سطح شهر خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، علی مدبر در جلسه مشترک با مدیران زیباسازی مناطق دهگانه شهرداری تبریز با اشاره به در پیش بودن ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: تبریز به عنوان پایتخت تشیع، همه ساله مراسم دهه اول محرم الحرام را با شوری مضاعف برگزار می کند و همین امر، فضاسازی مناسب در سطح شهر و همراهی و همگامی با شور حسینی را می طلبد.

وی ادامه داد: بر این اساس، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز به عنوان متولی فضاسازی مناسبتی در سطح شهر، بر خود وظیفه می داند با نصب بنرها و پرچم‌های عزا، در عزاداری ها و مراسم ویژه این ایام سهیم باشد.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در عین حال، برخی ناهماهنگی ها در زمینه نصب سازه ها و بنرهای عزاداری را مخل روانی ترافیک دانست و تصریح کرد: امیداست با نظارت شهرداری‌های مناطق و هماهنگی با هیئآت مذهبی، امسال شاهد چنین مواردی نباشیم.

مدبر، میادین و تقاطع های اصلی شهر را بهترین مکان برای فضاسازی ایام عزاداری در محرم و صفر دانست و از مدیران زیباسازی مناطق خواست تبلیغات مربوط به دهه اول محرم را در این قسمت ها متمرکز کنند.

وی همچنین اعلام کرد که هماهنگی‌های لازم با سازمان تبلیغات اسلامی و ارگانهای مسوول در خصوص نصب سازه ها و بنرهای تبلیغاتی محرم انجام شده است.

در ادامه این جلسه، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با تاکید بر لزوم تداوم طرح پیرایش شهری، اظهار داشت: اصلاح نماهای ساختمان‌ها با حذف تابلوهای فرسوده یا غیراستاندارد، بخش مهمی از پیرایش شهری، به خصوص در ورودی های شهر را به خود اختصاص می‌دهد که امید است مدیران محترم این امر را در اولویت قرار دهند و باحذف تابلوهای غیراستاندارد و فرسوده، به حذف نازیبایی ها از چهره شهر کمک کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.