2157.jpg

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: مناسب سازی محیط شهری علاوه بر بهبود بصری شهر و سهولت تردد مردم در کیفیت زندگی آنان نیز تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، محمدحسین اسحقی در سمینار بهسازی و مناسب سازی محیط شهری با بیان اینکه مناسب سازی محیط شهری فقط مختص معلولان جامعه نیست گفت: طبق استاندردهای این حوزه بهبود فضای شهری باید برای تمامی گروه های سنی و قشرهای آسیب پذیر با توجه به شرایط آن ها تعریف شود.

او افزود: در این صورت است که کیفیت زندگی مردم نیز به صورت عام افزایش می یابد.

معاون شهردار تبریز با اشاره به تاریخ تشکیل گروه بهسازی و مناسب سازی محیط شهری اظهار داشت: این گروه برای اولین بار در سال ۱۳۸۸ تشکیل شده و اقدامات متعددی در راستای بهبود فضای شهری صورت گرفت.

اسحقی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع بهسازی و مناسب سازی محیط شهری، این رویکرد از سال گذشته به صورت جدی در معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز مورد توجه و پیگیری قرار گرفته است.

 او اظهار داشت: این معاونت از سال گذشته اقدام به شناسایی و تهیه چک لیست پارک های سطح شهر تبریز کرده که طبق نتایج بدست آمده، برنامه بهسازی به معاونت های عمرانی مناطق ابلاغ شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری با اعلام آغاز انجام عملیات بهسازی در پارک های شناسایی شده گفت: علاوه بر این اقدامات، در حال حاضر۳۰ پارک در مناطق مختلف شهرداری در حال احداث است.

اسحقی در ادامه به اقدامات صورت گرفته توسط کمیته بهسازی این معاونت در سال جاری اشاره کرد و گفت: در چهار ماهه اول سال جاری اقدامات زیادی در زمینه بهسازی تقاطع های شهری در مناطق انجام شده است که از طرف کمیته بهسازی معاونت فنی و عمرانی شهردای تبریز نیز مورد بازدید قرار گرفته و نکات تکمیلی جهت اجرای هرچه بهتر ارائه شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.