مطهری

به گزارش آیرال خبر،  خطیب موقت نماز جمعه تبریز با بیان این‌که هوش سرشار و به خصوص محبت به اهل بیت(ع) در ایرانیان وجود دارد، اظهار کرد: دانشجو باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد زیرا تنها از این طریق می‌توان کشور و انقلاب را نجات داد.

حجت الاسلام احمد مطهری اصل در خطبه نماز جمعه تبریز، با بیان این‌که مردم ایران مشکلات متعددی داشته و برخی سوء مدیریتی‌ها باعث اذیت مردم شده است و از  دولت و حکومت مطالباتی دارند، گفت: اما پس از حمایت مقام معظم رهبری از تصمیم سه قوه در خصوص مسائل مربوط به بنزین، دیگر کاری با این مسئله نداریم.

وی ادامه داد: اما عده‌ای آشوبگر که به زن و بچه رحم نکرده و اقدام به کشتن جوانان و ماموران شهرداری و نیروی انتظامی کردند، پالایشگاه‌ آتش زدند و از ورود ارزاق به بندر جلوگیری کردند، اینان کسانی هستند که کوچکترین علاقه‌ای به ایران نداشته و قطعا پیشرفت انقلاب و کشور را نمی‌خواهند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مطهری اصل افزود: هنوز عده‌ای با صدور بیانیه، به فکر ادامه این جریانات آشوب تا پایان سال هستند و با اقدامات و سخنانی هم‌چون تحریک اذهان و نرسیدن به مطالبات می‌پردازند، شاید می‌خواهند با کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو، مجلس شورای اسلامی ایران را زیر سوال ببرند و یا خواستار استعفای دولت و ایجاد دودستگی در کشور هستند.

وی ادامه داد: مخالفان سعی دارند با مشغول کردن ذهن مردم ایران در داخل کشور، توطئه‌های خود را در کشورهایی مانند لبنان و عراق شدت بدهند.

وی گفت: مخالفان انقلاب و ایران بیشتر از قشر دانشجو به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند اما دانشجویان کشور به آگاهی سیاسی و بصیرت بالایی رسیده‌ و ابزار گروه معاند نمی‌شوند.

وی با تاکید بر علم آموزی دانشجویان، اظهار کرد: امروزه استکبار جهانی، با تکیه بر علم و فکر، دنیا را قبضه کرده و با اعمال تحریم به دنبال خضوع سایر کشورها هستند که در این راستا دانشجویان باید امیدوار و پرشور، علم روز را فرا بگیرند.

خطیب موقت نماز جمعه تبریز افزود: باید روحیه مبارزه با استکبار جهانی را تقویت کرد زیرا تمامی مشکلات و حتی برخی سوتدبیری‌ها در تمامی کشورهای اسلامی  به خاطر استکبار جهانی و صهیونیست جهانی اتفاق افتاده و اجازه رشد به سایر کشورها را نمی‌دهند.

وی با اشاره به 18 آذر روز جهانی حقوق بشر،  اظهار کرد: منشور حقوق بشر دست‌آویز دولت‌های اروپایی و آمریکا شده است که در این راستا هرکشور مستقل ایستاده در مقابل آنان را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.