فرشاد فلاحت‌زاده در نشست خبری قبل از بازی گسترش فولاد – مشکی‌پوشان با بیان این که حریف تیمی است که از اول فصل فراز و نشیب‌های زیادی داشته و تغییرات زیادی را تجربه کرده، اظهار داشت: عنایتی مربی جوانی است و باید بیشتر آنها را بررسی کنیم، چون مشکی‌پوشان تیم سختکوشی است.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با تاکید بر اینکه هدف تیم مشکی پوشان جدایی از ته جدول است، بیان داشت: ما هم در این چند هفته امتیازاتی که باید می‌گرفتیم را از دست ‌دادیم ولی با این حال سعی کردیم تیم را ار نظر روحی و روانی آماده کنیم.

وی با اشاره تلاش گسترش فولاد برای کسب سهمیه تصریح کرد: باید از سه بازی آینده ۹ امتیاز را کسب کنیم تا در کورس مدعیان کسب سهمیه باقی بمانیم
وی در خصوص غایبان دیدار فردا اظهار داشت: در این بازی نقی‌زاده و خالقی فر به‌خاطر مصدومیت بازی نخواهند کرد.

فلاحت زاده در ادامه یادآور شد: جا دارد از مدیریت و عوامل باشگاه گسترش فولاد تشکر کنم که به خوبی چمن محل تمرین ما را نگه داشتند. خیلی‌ها آرزوی داشتن چنین چمنی را دارند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به ارایه بازی زیبا و تماشاگر پسند از سوی هر دو تیم، خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی مقابل مشکی‌پوشان بازی بسته‌ای نباشد.

فرشاد فلاحت زاده در ادامه افزود: طی هفته‌های اخیر گل‌هایی که خوردیم تاکتیکی نبود، یا روی ضربات ایستگاهی یا روی حرکات انفرادی گل خوردیم. در سوی مقابل گل‌هایی که ما زدیم تاکتیکی بوده است.

وی اضافه کرد: این نشان می‌دهد که روی بازیکنان کار کردیم. در همه بازی‌ها به دنبال کسب پیروزی و ارائه بازی تماشاگر پسندی هستیم.

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد درخصوص سیستم بازی تیمش در دیدار مقابل مشکی‌پوشان، اظهار داشت: در چند سالی که در فوتبال بودیم، برای اولین بار است که سه دفاع کناری را نداشتیم، یوسف سیدی را با درد به میدان فرستادیم که جا دارد از او تشکر و برایش آرزوی سلامتی کنم و خوشبختانه چون بازیکنانی که هفته پیش در اختیار نداشتیم این هفته برگشته‌اند.

فرشاد فلاحت زاده در پایان اظهارتش ابراز داشت: برای دیدار فردا تدابیری در نظر گرفتیم که بازی خوبی انجام دهیم و امیدوارم بازیکنان هم بتوانند خواسته‌های ما را انجام بدهند و الحمداله تمام نیمکت‌نشینان آماده هستند که این نعمت بزرگی است که از آن برخوردار هستیم.

شایان ذکر است، دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز-مشکی پوشان مشهد، از سری رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر، فردا، پنج شنبه ۱۲ بهمن، در استادیوم اختصاصی بنیان دیزل برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.