دکتر آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز به همراه معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با حضور در پارک شمس تبریزی و تعدادی از پارک های شهر از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی اجرا شده در این پارک‌ها  بازدید کردند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از حضور پررنگ شهرداری تبریز در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی سطح شهر، تقدیر کرد.

حجت الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی به نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: خیمه‌های معرفت از اوایل ماه رمضان در چهار پارک در مناطق مختلف شهر با حضور روحانیون و طلاب حوزه‌های علمیه قم جهت پاسخ به سوالات شرعی و شبهات دینی شهروندان و برگزاری ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی برای خانواده ها و به ویژه کودکان و نوجوانان و همچنین عرضه محصولات فرهنگی دایر شده است .

وی، با تشریح فعالیت‌های معنوی و قرآنی صورت گرفته در خیمه‌های معرفت بیان کرد: در این پارک‌ها غرفه‌های کودکان و نوجوانان، غرفه‌های مشاوره خانواده، غرفه عرضه محصولات فرهنگی و قرآنی و پرسش و پاسخ مذهبی برپا شده است.

گفتنی است مراسم افطاری ویژه فرزندان رحمت و ویژه برنامه فرهنگی رمضان با حضور دکتر آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز و حجت الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با استقبال گسترده شهروندان در پارک بانوان شمس تبریزی برگزار شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.