آق قلا

رئیس شورای اسلامی شهر آق قلا به جهت کمک های شهرداری و شورای شهر تبریز در سیل فروردین امسال، از ایرج شهین باهر شهردار تبریز قدردانی کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، پیمان حسن قاسمی با حضور در دفتر شهردار تبریز، به پاس زحمات و کمک های شهرداری، شورای شهر و مردم تبریز در سیل امسال آق قلا، از ایرج شهین باهر قدردانی کرد.

حسن قاسمی در دیدار با شهردار تبریز با بیان اینکه حامل پیام تشکر امام جمعه، فرمانداری و مردم شهر آق قلا به شهردار تبریز است، گفت: کمک های نوع دوستانه مردم و مسئولان تبریز به مردم سیل زده آق قلا کاملا بموقع بود و به همین جهت همشهریان ما قدردان این زحمات مردم تبریز هستند.

وی ادامه داد: مردم ایران و بخصوص مردم تبریز با کمک ها و یاری رسانی خود بار دیگر اتحاد مردم کشور را نشان دادند و برای مردم آسیب دیده آق قلا سنگ تمام گذاشتند.

در این دیدار همچنین فریدون بابایی اقدم عضو شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: شرایط آق قلا در سیل امسال خاص بود و با توجه به بافت نسبتا خوب این شهر، عملیات امداد و نجات به خوبی انجام شد.

وی افزود: مردم آق قلا تمکن مالی خوبی دارند و به همین علت اعتراض به کمک رسانی کمتر بود و مردم با نیروهای امدادی و خدمات رسان همراه بودند.

بابایی اقدم با بیان اینکه مردم آق قلا حس خوبی نسبت به مردم تبریز دارند، اظهار کرد: در سیل آق قلا آسیب زیادی به زیرساخت های این شهر وارد شد و ما امیدواریم که زندگی در این شهر هرچه زودتر به شرایط عادی برگردد.

گفتنی است بارش های شدید در فرودین سال جاری موجب سیل در آق قلا، یکی از شهرهای استان گلستان شد و به سبب آن مناطق و روستاهای زیادی در این شهر تحت تاثیر خسارات سیل قرار گرفتند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.