تداوم فعالیت های کارکنان خدمات شهری شهرداری تبریز - 2

آیرال خبر- شهردار تبریز از تلاش شبانه نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز قدردانی کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، ایرج شهین باهر از تلاش شبانه و اقدام به موقع و مناسب نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز در برف روبی و باز کردن معابر سطح شهر تقدیر کرد.

او گفت: خوشبختانه حضور و اقدام به موقع عوامل خدوم خدمات شهری باعث شد تا بارش برف که از بامداد امروز آغاز شده بود خللی در تردد صبح گاهی شهروندان ایجاد نشود و شاهد روان بودن ترافیک و سهولت تردد شهروندان در ساعات آغاز روز کاری امروز بودیم.

شهردار تبریز افزود: با ابتکار شهرداری تبریز در سال های اخیر شاهد کاهش چشمگیر نمک پاشی در معابر و خیابان های شهر هستیم و این اقدام مهم در راستای حفاظت از محیط زیست صورت می گیرد.

شهین باهر با اشاره به اهمیت همکاری شهروندان برای باز شدن معابر هنگام بارش برف، ادامه داد: همراهی و همکاری شهروندان در زمان بارندگی می تواند سرعت عمل عوامل شهرداری را برای باز کردن معابر بالا برده و ترددی ایمن برای همه شهروندان را فراهم سازد.

او در پایان تاکید کرد: با اقدامات و تلاش های عوامل خدوم خدمات شهری که در واقع در خط مقدم خدمات رسانی شهرداری به عموم شهروندان هستند، سال هاست که تبریز تمیزترین شهر ایران است و اینجانب ضمن تشکر از خادمان شهر، آرزوی توفیق روزافزون برای این عزیزان دارم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.