تبریز

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی با اهدای لوح از باقر خوشنواز شهردار منطقه ۲ تبریز به جهت ارائه خدمات شهری انجام گرفته به مرکز آموزشی ولیعصر(عج) تبریز ناجا قدردانی کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، معاون مرکز تربیت و آموزش ناجا به جهت ارائه خدمات مختلف شهری که از سوی شهرداری منطقه ۲ در مقابل این مرکز آموزشی از قبیل نصب ایستگاه اتوبوس، آلاچیق به همراه نورپردازی و کاشت درخت به انجام رسیده است، با اهدای لوح تقدیر سردار سرتیپ ۲ علیرضا جهانگیری جانشین معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی، از باقر خوشنواز شهردار منطقه ۲ تبریز که درمراسم سردوشی فراگیران درجه داری آموزشگاه علمی و تخصصی حضرت ولیعصر(عج) حضوریافته بود؛ قدردانی کرد.

در متن این لوح آمده است:

” من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

جناب آقای مهندس خوشنواز شهردار محترم منطقه ۲ تبریز

«با احترام به پاس همکاری صمیمانه و خیرخواهانه شما برادر گرانقدر در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و توسعه اماکن آموزشی که در سایه نیات صادقانه و در جهت جلب رضای پروردگار صورت گرفته، این لوح تقدیر به شما اهداء می گردد. امید است در سالی که به نام “رونق تولید” مزین گردیده است با عنایت خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) همواره موفق و سربلند باشید.»

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.