افتتاح موزه فوتبال

پیشکسوتان فوتبال آذربایجان در جریان برگزاری مراسم افتتاح ساختمان جدید موزه فوتبال آذربایجان از شهردار تبریز قدردانی کردند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، همزمان با آیین افتتاح ساختمان جدید موزه فوتبال آذربایجان، علیرضا کوشافر از پیشکسوتان فوتبال استان به نمایندگی از جامعه فوتبال استان با اهدای لوح سپاس از شهردار تبریز و شهردار منطقه ۲ به جهت احداث موزه آذربایجان و عیادت از بیوک صباغ، پدر فوتبال آذربایجان قدردانی کرد.

در این لوح که از طرف جامعه ورزش استان به شهردار تبریز و شهردار منطقه ۲ اهدا شد، آمده است:«به پاس سپاس از شهردار کلانشهر تبریز و شورای اسلامی شهر تبریز در تاسیس موزه فوتبال آذربایجان و ارج نهادن به پیشکسوتان و بازیکنان فوتبال آذربایجان تشکر و قدردانی می کنیم.»

موزه فوتبال آذربایجان به عنوان نخستین موزه فوتبال کشور همزمان با دومین روز از هفته دولت و نوزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران در شهرداری منطقه ۲ تبریز افتتاح و راه‌اندازی شد.

این موزه در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۰۰۰ متر مربع در سه طبقه شامل اشیاء، اسناد و تصاویر تاریخی از فوتبال تبریز به بهره برداری رسید که در آن تاریخ ۱۰۲ ساله فوتبال این کهن شهر به نمایش گذاشته شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.