لایروبی

آیرال خبر- شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: به منظور پیشگیری از سیلاب‌های احتمالی و آب گرفتگی معابر، عملیات لایروبی و پاکسازی ۱۰ کانال واقع در این منطقه طی تلاش شبانه روزی توسط همکاران معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه ۷ انجام شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه ۷ تبریز، علی فرخی با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور پیشگیری از سیلاب‌های احتمالی و آب گرفتگی معابر، عملیات لایروبی و پاکسازی ۱۰ کانال واقع در حوزه این شهرداری منطقه طی تلاش شبانه روزی توسط همکاران معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه اجرا شده است.

فرخی افزود : لایروبی و لجن برداری از کانال‌های کرجان، جاده صنعتی، رواسان، ورودی خلجان، اسنجان، پل جهاد، دیزل آباد، توفیقی، لاله و …  توسط گروه‌های زحمتکش خدماتی و ابزار آلاتی همچون بیل مکانیکی، بیل زنجیری، لودر، گریدر، خاور و … صورت گرفته است.

وی یادآور شد: در کنار لایروبی و آماده سازی مسیل‌ها و کانال‌های موجود در سطح منطقه همچنین نسبت به ایجاد سیل بند در بالادست کانال کرجان، سیل بند انحرافی در آخر کانال های شقایق و حاشیه اتوبان شهید کسایی، اول توقفگاه مترو لاله و ساخت و استفاده دال بتنی در مسیرهای پر خطر اقدام شده است.

لازم به ذکر است همکاران معاونت خدمات شهری و اجرایی این منطقه با تجهیز تمامی امکانات موجود و استقرار مداوم ماشین آلات تخصصی آماده مواجهه با بحران های احتمالی است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.