آیرال خبر،دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی بر لزوم افزایش مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کرد.

به گزارش آیرال خبر، رضا استاد رحیمی در نشست مشترک ستاد انتخابات استان و کمیته اطلاع رسانی انتخابات گفت: دانایی و آگاهی، پایه اصلی مشارکت و توسعه پایدار کشور است.

وی افزود: به میزانی که آگاهی و اطلاعات مردم افزایش می یابد، میزان مشارکت تمامی اقشار جامعه در حرکت کشور به سمت توسعه افزایش می یابد.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در تشویق و ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات عنوان کرد: انتخابات برای ما اصل است و باید تمامی دستگاه های اجرایی با کمک مردم، تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشکوه و بی تنش به کار گیرند.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: رسانه ها می توانند در برگزاری جلسات های سیاسی هرچه بیشتر و تخلیه هیجانی نقش بسیار مهمی ایفا کرده و با تریبون هایی که در اختیار دارند می توانند از خشونت های اجتماعی جلوگیری کنند.

استاد رحیمی عنوان کرد: اگر عقلانیت را در ایران اسلامی، جاری و ساری کنیم خواهیم توانست توسعه همه جانبه کشور را در کمترین زمان ممکن محقق سازیم.

وی ابراز کرد: باید سیاست های اتخاذ شود که مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات سالجاری افزایش یابد.

وی گفت: اگر مردم احساس کنند که رای آن ها خوانده می شود و رای آن ها در سرنوشت کشور، تاثیر گذار است بیش از پیش در برگزاری انتخاباتی سالم، همکاری خواهند کرد.

استاد رحیمی از آمادگی 24 ساعته ستاد انتخابات استان برای ارائه اطلاعات لازم به رسانه ها خبر داد.

سیاسی 94/9/25

کدخبر110375

خبرنگار125

انتهای پیام/

 

 

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.