نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد:

لزوم حساسیت و دقت بر کیفیت آسفالت معابر شهر

توسطسردبیر

آبان 20 1398

بازدید شهردار تبریز و جمعی از اعضای شورای اسلامی از برخی پروژه های در دست اجرا

شهرداری و شورای شهر تبریز نظارت و تاکید ویژه ای در کیفیت آسفالت خیابان ها و معابر اصلی و فرعی این شهر دارد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سونیا اندیش نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی با بیان مطلب فوق، گفت: موضوع آسفالت در سطح شهر تبریز بخصوص در معابر اصلی مشکلی است که شهروندان از آن گلایه دارند و با توجه به مشکلاتی از جمله عدم زیرسازی مناسب و شرایط جوی تبریز، باید حساسیت و دقت بیشتری در کیفیت آسفالت وجود داشته باشد.

او ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز در بحث نهضت آسفالت نظارت ویژه ای روی کیفیت آسفالت و زیرسازی معابر اصلی دارد و تاکید ما بر این است که کیفیت آسفالت فدای کمیت نشود.

اندیش با اشاره به لزوم دوام بیشترآسفالت خیابان ها و معابر شهر تبریز، اظهار کرد: کیفیت آسفالت و زیرسازی آن باید به گونه ای باشد که هفت، هشت سال دوام داشته باشد. بودجه کافی برای موضوع آسفالت معابر شهر در سال ۹۸ در نظر گرفته شده است و در بودجه سال ۹۹ نیز مدنظر خواهد بود.

او افزود: آسفالت ریزی به معابر و خیابان های اصلی شهر در اولویت سازمان عمران قرار دارد و در این میان آسفالت ریزی به معابر فرعی و محلات نیز انجام می گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه آسفالت جدید تولید شده در سازمان عمران شهرداری تبریز از کیفیت مطلوبی برخوردار است، عنوان کرد: در طرح جدید تولید آسفالت از مواد پلیمری و سلولوزی استفاده شده است که کیفیت آسفالت را بهتر می کند.

او گفت: این نوع بصورت نمونه در تبریز استفاده می شود و امیدواریم کیفیت آن مطابق با شرایط آب و هوایی شهرمان باشد و مورد رضایت شهروندان قرار گیرد

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.