صادقیان گفت: من هم یک هوادار تراکتور هستم و حتی مادر من هم یک هوادار بوده و بازیکنان تراکتور را بهتر از بنده می‌شناسد.

    

به گزارش آیرال خبر  غلامرضا صادقیان در جشن خانوادگی ولایت و امامت و رونمایی از لوگوی جدید باشگاه، اظهار کرد: از تمام ارگان‌هایی که زحمت کشیدند تا هواداران عزیز دور هم جمع شده و شاد شوند، تشکر می‌کنم، ما به دنبال بهانه‌های مختلف هستیم تا هواداران را کنار هم جمع کرده و فضای شادی برایشان فراهم کنیم.

وی با ابلاغ سلام مالک باشگاه تراکتور، اظهار کرد: آقای مهندس زنوزی به دلیل سفر کاری نتوانستند در جمع ما حضور یابند و بنده سلام گرم ایشان را خدمت شما هواداران ابلاغ می‌کنم، آقای زنوزی برای خوشحالی شما کارهای بسیار ارزشمندی انجام داده است. نمی‌گویم چه زیر ساخت‌هایی در باشگاه ایجاد می‌شود؛ چرا که اینجا جشن بوده و می‌خواهم هواداران فقط شادی کنند.

صادقیان با بیان اینکه سایر باشگاه‌ها از برنامه‌های تراکتور الگوبرداری خواهند کرد، افزود: ما به دنبال این هستیم که همیشه خوب بوده و بالا باشیم.

وی با تاکید بر اینکه شبانه‌روزی برای خوشحالی هواداران تلاش می‌کنیم، گفت: من هم یک هوادار تراکتور هستم و حتی مادر من هم یک هوادار بوده و بازیکنان تراکتور را بهتر از بنده می‌شناسد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: تشکر ویژه دارم از فرماندار شهرستان تبریز و فرماندهی و پرسنل نیروی های انتظامی و امنیتی که قطعا بدون تلاش آنان برگزاری این مراسم در آرامش و امنیت غیرممکن بود.

وی در پاسخ به درخواست هواداران مبنی بر جذب یک بازیکن در پست مهاجم، بیان کرد: ما این فصل گام به گام پیش رفته‌ایم و موقع انتخاب سرمربی نیز نگرانی‌هایی وجود داشت که همه دیدند آقای دنیزلی به تراکتور آمد و اکنون به هواداران می‌گویم که نگران مهاجم هم نباشند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.