آیرال خبر وزیر ورزش و جوانان از علی کفاشیان – نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته همه تلاش خود را برای دریافت میزبانی جام جهانی فوتسال 2020 به کار گیرد.

به گزارش آیرال خبر ،وزیر ورزش و جوانان به درستی معتقد است برگزاری جام جهانی در ایران که تا اکنون در هیچ رده ای از فوتبال – فوتسال و فوتبال ساحلی رخ نداده نه تنها به فوتسال کمک می کند بلکه می تواند معرف توانمندی های ایرانی در میزبانی و هم چنین زیبایی های شهر تهران و امنیتی که در ایران برقرار است، باشد.علی کفاشیان این روزها آرام و قرار ندارد. از صبح زود و تا ساعاتی بعد از پایان کار اداری در تلاش است با تهیه مدارک لازم فیفا را متقاعد به اعطای میزبانی به ایران کند.

ژاپن جدی ترین رقیب ما برای میزبانی جام جهانی 2020 بود که خوشبختانه به سود ایران کنار کشید و حال اگر ایران مدارک مورد نظر فیفا را آماده کند و نمایندگان این نهاد در سفر به تهران امکانات سخت افزاری و نرم افزاری را تایید کنند برگزاری جام جهانی در ایران قطعی خواهدبود.

گفتنی است وزارتخانه ها مربوطه از جمله بهداشت و درمان، وزرات امور خارجه، سازمان صدا و سیما و … که باید فرم های فیفا را پر و تایید می کردند با تلاش وزیر ورزش و جوانان این کار را انجام داده اند و هم اکنون علی کفاشیان در حال نهایی کردن مدارک و ارسال آن به فیفا در یکی دو روز آینده است.

کدخبر110903

کدخبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.