به گزارشآیرال خبر، ایرج شهین‌باهر در جلسه امروز شورای شهر تبریز در بررسی عملکرد درآمدی شهرداری تبریز در ۱۰ ماهه اول سال ۹۷ اظهار داشت: یک ماه پیش راس زمان مقرر بودجه سال ۹۸ را تحویل شورا داده‌ایم اما همچنان به صحن شورا آورده نشده در حالیکه می‌توانستیم عملکردمان را به صورت گزارش کتبی به اعضا بدهیم.در جلسه امروز شورای شهر تبریز که بنا بود طبق دستور کار اول عملکرد درآمدی شهرداری در ۱۰ ماهه سال ۹۷ بررسی شود به علت از کار افتادن مانیتورها این دستور جلسه از کار شورا خارج شد.

وی ادامه داد: دو روز تا زمان بررسی بودجه سال آینده باقی مانده و هنوز این بودجه بررسی نشده است، این اتفاق در سال گذشته نیز رخ داد و حتی اگر بخواهیم هم نمی‌توانیم پروژه‌های عمرانی را شروع کنیم.

شهردار تبریز تصریح کرد: بودجه مهمترین سندی است که با آن سروکار داریم و شما عملکرد ما را با آن قضاوت خواهید کرد در حالیکه هنوز این بودجه مورد بررسی قرار نگرفته است.

در ادامه محمدباقر بهشتی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در واکنش به سخنان شهین‌باهر گفت: بنا بود برنامه چشم انداز ۵ ساله به ما ارائه دهید که چنین کاری را انجام نداده‌اید.

وی افزود: بودجه سال ۹۸ نواقصی دارد که بهتر است شهرداری تمام کارکنانش را برای تکمیل این بودجه بسیج کند، البته باید بگویم که کمیته‌ها در حال بررسی بودجه هستند.

بعد از این صحبت‌ها بنا بر توضیحات معاون عمرانی شهرداری در عملکرد درآمدی شهرداری بود که به علت از کار افتادن مانیتورها این موضوع از دستور کار خارج شد! فریدون بابایی‌اقدم در اعتراض به این مساله عنوان کرد: بنا نیست به علت مشکل فنی یک موضوع از دستور کار خارج شود؛ بهتر است افرادی را بیاوریم که بتوانند این مشکل را حل کنند.

جلسه شورا با بررسی ایرادات ارسالی از طرف فرمانداری به مفاد تعرفه عوارض محلی سال ۹۸ در حال برگزاری است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.