ماهیت رژیم صهیونیستی، اسلام ‌ستیزی و ایران ‌ستیزی است / به هیچ عنوان این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسیم

دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی گفت: ما در دنیا یک رژیم را به رسمیت نمی‌شناسیم و آن هم رژیم صهیونیستی است که ماهیتش اسلام ‌ستیزی و ایران ستیزی است و این رژیم را به هیچ عنوان در هیچ مقوله‌ای به رسمیت نمی‌شناسیم چرا که دشمن ذاتی و قطعی مکتب تشیع و ایران است.

به گزارش آیرال خبر، از شهرستان چالوس، علیرضا متانی‌سوادکوهی بعدازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با تنی چند از اعضای این حزب در چالوس با اشاره به اینکه جریان ایثارگران حرف را با عمل یکی کرده است، اظهار داشت: این حزب از سال ۱۳۷۸ تشکیل و با وجود مخالفت‌های زیاد موفق به کسب مجوز فعالیت در سراسر ایران و حوزه بین‌الملل شدیم.

وی با بیان اینکه مقاومت پایه اصلی این تشکیلات است و همه برای این انقلاب، مردم و ایران عزیز و سربلند پای کار ایستاده‌ایم،افزود: ما به هدف‌مان ایمان داریم و عزت و سربلندی، حق و شایستگی این ملت است و همواره لیاقت سربلندی داشتند و دارند.

دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی با تأکید بر اینکه فعالیت این حزب در چارچوب قانون جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: جز با خون شهدا و آرمان‌های امام در چارچوب قانون اساسی با هیچ‌کس عقد و اخوت نبستیم و خط قرمز ما منافع ملی، خون شهدا، ایران و در نهایت آن منشأ فکری ما که اصل اعتقاد به ولایت فقیه است.

وی عنوان کرد: نگاه ما این نیست که بگوییم هر چه که ما فکر می‌کنیم درست است، بلکه ما فقط فکرمان را به منصه ظهور می‌رسانیم، بحث و گفت‌وگو می‌کنیم ولی اعتقاد بر این داریم که این خطوط باید برای پیشبرد کشور حفظ شود.

متانی گفت: به خودمان اجازه نمی‌دهیم به اندیشه‌های دیگر توهین کنیم ولی در چارچوب نقد، دیگران را تبیین می‌کنیم.

وی متذکر شد: ما در دنیا یک رژیم را به رسمیت نمی‌شناسیم و آن هم رژیم صهیونیستی است که ماهیتش اسلام ‌ستیزی و ایران ستیزی است و این رژیم را به هیچ عنوان در هیچ مقوله‌ای به رسمیت نمی‌شناسیم چرا که دشمن ذاتی و قطعی مکتب تشیع و ایران است.

دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی، افزود: اعضا و نخبگان این حزب قطعاً پاک‌دست‌تر، اندیشمندتر و قدرتمندتر هستیم و می‌توانیم کشور را از منجلاب فساد اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نجات دهیم و این شعار ما است که «پاسداشت اصول و اصلاح امور».

وی با اشاره به اینکه ما به یک اصلاح دائمی با حفظ اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران معتقد هستیم، یادآور شد: ما ریشه پاکی داشتیم که انقلاب پاکی را بنیان نهادیم.

متانی درباره ساختار تشکیلاتی حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی تصریح کرد: در قالب تشکیلاتی ما هر استان به شکل منطقه‌ای دیده شده است که دبیر استان به عنوان دبیر منطقه‌ای در قالب اساسنامه تعریف شده، دبیر هر شهرستان به عنوان دبیر حوزه و دبیر بخش و روستاها نیز به عنوان دبیر واحد تعریف شده ‌است.

وی اظهار داشت: من معتقدم اساسنامه حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی جزء بهترین اساسنامه‌های تشکیلاتی جمهوری اسلامی ایران است چرا که ۳ سال طول کشید و بر روی این اساسنامه کار شد و از همه اساسنامه‌های احزاب ایران و کشورهایی که تقریباً تطابق فرهنگی با ایران داشتند، بررسی کردیم و یک اساسنامه و ساختاری تعریف کردیم که بتوانیم برای سال‌ها با آن کار کنیم.

دبیرکل حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی بیان داشت: طبق اساسنامه، دبیران یازده استان کشور و حدود ۱۳۰ شهرستان مشخص شدند و نزدیک به ۹۰ شهرستان دیگر در دست بررسی قرار دارند و در برنامه‌های ما این است تا بهمن امسال تعداد شهرستان‌های دارای دبیر را به ۵۰۰ شهرستان برسانیم.

وی با بیان اینکه در زمینه نگرشی، ما جناح مستقل هستیم، افزود: احزاب نورافکن مردم در دل حکومت هستند و اگر قانون اساسی به طور کامل اجرا می‌شد و احزابِ قدرتمند شکل می‌گرفتند و رانت‌ها و جایگاه‌‌های فساد ضعیف می‌شدند، امروز دچار این همه مشکلات اقتصادی، سیاسی و فساد نبودیم.

متانی با تأکید بر اینکه بانوان نقش اساسی و مهمی در تشکیلات دارند، اظهار داشت: ما به این موضوع، شعاری نگاه نمی‌کنیم و حتی این را در حزب دفاع از ایثارگران و قانون اساسی پیاده کردیم، چون به آن اعتقاد داریم.

وی که سخنگوی جبهه اعتدال ایران اسلامی نیز است در خاتمه خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی بیمه درمان ایثارگران را برگردانید و ایثارگران را نیازمایید و از مجلس شورای اسلامی نیز می‌خواهیم در جلسه آتی که قرار است در این‌باره برگزار شود بیمه درمان ایثارگران را مجدداً به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.