آیرال خبر، فرمانده سپاه عاشورا در جمع قاریان، حافظان، مفسرین، موذنین و داوران قرآنی سپاه عاشورا گفت: اصلی ترین نقطه قوت ما، مبانی دینی و اعتقادی است که دشمن در طول تاریخ تلاش دارد آن را بگیرد.

به گزارش آیرال خبر،غلام عسکر کریمیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر مبنای نقشه راه اصلی(قرآن) ترسیم شده، افزود: هر کجا امام، امت و قرآن با هم بوده اند جامعه اسلامی رو به رشد بوده و سد آهنی در مقابل دشمنان اسلام ایجاد کرده است.

وی با تاکید به اینکه به برکت قرآن، توسل به اهل بیت و توجه به امر مهم ولایت، بسیجیان در زمره لشکریان مخلص خداوند قرار گرفته اند، معنویت را اساس کار انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران و اصلی ترین سرمایه ی این نهاد دانست.

کریمیان، پویایی، نشاط، حرکت، سرزندگی، مقابله با استکبار جهانی و یزیدیان زمان را مورد تاکید اسلام و قرآن عنوان و امام خمینی(ره) را تبیین کننده اسلام ناب محمدی بیان کرد.

وی با هشدار به اینکه دشمن در تلاش است با عملیات نفوذ، الگوها و رفتارهای زندگی ایرانی ها را تغییر دهد، برگزاری مسابقات قرآنی را یکی از راه های توجه به محتوای قرآنی و توجه به سبک زندگی اسلامی برشمرد.

سی و چهارمین دوره مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم سپاه عاشورا(ویژه پایوران شاغل و سربازان سپاه) در رشته های تحقیق، ترتیل، حفظ، اذان و مفاهیم، صبح امروز در سپاه عاشورا برگزار شد.

فرهنگی 94/8/25

کدخبر110287

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.