گزارش تصویری: مترو تبریز در روز عید فطر

آیرال خبر- همزمان با ایام الله دهه فجر و بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مجموعه قطار شهری تبریز تحت پوشش شبکه همراه اول قرار گرفت.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه، سعید بشیریان بناب مدیرعامل این شرکت با اعلام این مطلب اظهار داشت:‌ با همکاری شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی در راستای افزایش سطح رضایتمندی مسافران، آنتن دهی همراه اول در ایستگاه ها و مسیر سرویس دهی قطارشهری تبریز فعال شد.

وی افزود: آنتن دهی تلفن های همراه یکی از مطالبه های مردمی از آغاز مسافرگیری مترو در تبریز بود که این مهم به ثمر نشست و از شانزدهم بهمن مسافران در حین سفر و داخل قطارهای مترو از تلفن همراه خود استفاده می کنند.

بشیریان با بیان اینکه بستر اصلی ارتباطی شبکه همراه اول در مسیر های رفت و برگشت قطار شهری ایجاد شده، ادامه داد: به محض افتتاح هر ایستگاه جدید در خط یک قطار شهری تبریز امکان ملحق شدن آن به پوشش آنتن دهی همراه اول در اسرع وقت فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز و حومه در پایان اظهار امیدواری کرد که با سرویس دهی همراه اول در مترو، بر میزان رضایت عمومی از خدمات قطار شهری بیش از پیش افزوده شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.