بازدید شهردار و جمعی از اعضای شورای شهر از مترو تبریر

شهردار تبریز با بیان اینکه مترو مهمترین پروژه شهرداری تبریز است، گفت: تلاش می کنیم تا پایان سال جاری مسافرگیری از ایستگاه لاله مترو آغاز شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر شهردار تبریز امروز به همراه شهرام دبیری، شکور اکبرنژاد، فریدون بابایی اقدم، محمد اشرف نیا، سونیا اندیش و محمد باقر بهشتی از اعضای شورای شهر و مدیران سازمان قطار شهری تبریز از فاز آخر خط یک متروی تبریز بازدید کردند.

ایرج شهین باهر در حاشیه این بازدید در گفتگو با شهریار گفت:‌ امروز اعضای شورای شهر از نزدیک از روند اجرایی فاز آخر خط یک متروی تبریز بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت پروژه متروی تبریز قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه قطار شهری در رفع آلودگی هوا و کاهش ترافیک شهر نقش مهمی دارد، افزود: برای همین مترو مهمترین پروژه شهرداری تبریز بوده و توجه ویژه ای به تکمیل ایستگاه های مختلف داریم.

شهردار تبریز گفت: تلاش می کنیم تا پایان سال جاری و اتمام خط یک متروی تبریز مسافرگیری از ایستگاه لاله آغاز شود.

وی به هزینه بر بودن متروی تبریز اشاره داشت و افزود: هر ایستگاه متروی تبریز بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه در پی دارد و می توان با هزینه اجرای یک ایستگاه مترو بیش از ۱۵ روگذر در شهر احداث کرد.

ایرج شهین باهر افزود: برخی مسائل و مشکلات ریز در اجرای پروژه ها و همچنین برخی مسائل مالی وجود دارد که امروز با حضور اعضای شورا بررسی شد و مجوزهایی نیز از اعضای شورا در خصوص برخی معاملات گرفته می شود و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

وی در خصوص خط دو متروی تبریز نیز گفت:‌ تلاش می کنیم چند ایستگاه فاز یک خط دو متروی تبریز را نیز تا پایان شورای پنجم احداث و تحویل شهروندان دهیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.