جلسه شورای شهر

لایحه دو فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر تجویز واگذاری املاک و مستغلات شهرداری تبریز با ١٠ درصد زیر قیمت کارشناس رسمی به میزان ٢٠٠ میلیارد تومان به قرارگاه خاتم الانبیا، تصویب شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تبریز لایحه دو فوریتی واگذاری املاک و مستغلات شهرداری تبریز به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به قرارگاه خاتم الانبیا مطرح شد.

شهردار تبریز در تشریح ضرورت این لایحه گفت: با توجه به کمبود فصل کاری در شهر تبریز و همچنین عقد تفاهم نامه با قرارگاه خاتم الانبیا در خصوص اجرای پروژه های عمرانی ضروری است این مجوز جهت اجرای عملیات عمراتی به شهرداری داده شود.

او در خصوص متن لایحه نیز اظهار داشت: بر اساس تفاهمی که با قرارگاه خاتم داریم کلیه املاک شهرداری که در مزایده به فروش نرسد به این قرارگاه واگذار می شود.

ایرج شهین باهر افزود: این املاک با تعیین کارشناس رسمی دادگستری از طرف شهرداری قیمت گذاری شده و ۱۰ درصد زیر قیمت به قرارگاه واگذار می شود.

شهردار تبریز این اقدام را گامی مهم در اجرای پروژه های عمرانی به صورت غیر نقدی دانست و گفت: کلیه املاکی که در مزایده به فروش نمی رسد به قرارگاه خاتم واگذار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.