آیرال خبر،دکتر جعفر مدبر در نطق پیش از دستور جلسه امروز شورا با بیان این‌که این مسایل از گذشته‌های دور سابقه داشته است، اضافه کرد: از دوره‌های گذشته چنین اتفاقاتی را پیش‌بینی کرده‌بودیم اما متاسفانه هشدار ما، با سکوت عمده افراد همراه بود.
به گزارش آیرال خبر،او ادامه داد: برخی مسائل همچون سرطان رشد کرد، همه به نوعی در این معضلات مقصریم و هر کس ادعایی بیشتری دارد، قطعاً تقصیر بیشتری دارد.
عضو شورای شهر تبریز گفت: مردم در شرایط فعلی از ما انتظار دارند پاسخ مناسبی به آنها دهیم نه اینکه بگوییم در این دستگاه بزرگ چند نفر تخلف کرده اند و خودشان در دادگاه پاسخ خواهند داد.
مدبر با اشاره به مشکلات رخ داده گفت: باید مسئولیت خودمان را در اتفاقات رخ داده به عهده بگیریم و برنامه‌های خود را دست‌کم برای اصلاح سیستم در یک سال آتی، تنظیم کنیم و در عین حال، اتفاقات اخیر را آسیب‌شناسی کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: لازمه این امر، مسدود کردن فرصت‌های سوءاستفاده در برنامه‌های اجرایی شهر است.
او با طرح این سوال که چه کسی مسئول اتفاقات رخ داده است اظهار داشت: یا پرونده تخلفات در شهرداری و شورا فقط مسئله برج بلور و هتل تبریز است؟
مدبر در ادامه با بیان مسائلی که در گذشته در خصوص پرداخت حقوق شهروندان مطرح بوده اضافه کرد: اگر در پرداخت حقوق و بدهی ها با مشکل مواجه هستیم بهتر است پروزه جدید اجرا نکنیم و بدهی های مردم را بدهیم چون این مسائل قابل قبول نخواهد بود.
وی از ایجاد شدن فضای بسته رسانه ای در شهر انتقاد کرد و ادامه داد: برخی از انتقادات باعث اصلاح مدیران می شود، انتظار داریم شهرداری در خصوص آزادی فضای رسانه ای و تحمل نقد تحمل بیشتری داشته باشد.
وی با تقدیر از زحمات مدیران شهرداری گفت: مدیرانی که امروز با مشکل مواجه نشدند و کارکنانی که هیچ مسئله ای ندارند سرشان را بالا بگیرند چون رو سفید این قضایا هستند. دستتان را می بوسیم که صادقانه تلاش کردید.
او در پایان گفت: از طرف خودم به دلیل مسائل رخ داده اخیر از همه شهروندان عذرخواهی می کنم.

اجتماعی 95/3/9

کدخبر110787

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.