نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: برخی مدیران هستند که از پول بیت المال برای خود محبوبیت کسب کرده و کار انتخاباتی می‌کنند، البته ذلیل‌تر کسانی هستند که از پول بیت المال برای شخص دیگری تبلیغات می‌کنند.

به گزارشآیرال خبر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، پیش از ظهر امروز در جشنواره شهید رجائی، توصیه‌هائی به مدیران دستگاه‌های اجرائی داشت و اظهارداشت: مدیران باید از سعه صدر و خویشتن داری بالائی برخوردار باشند که یکی از صفات ممتاز در مدیران است.

وی خدمات خالصانه و سلوک عارفانه را از جمله ویژگی‌های یک مدیر ممتاز دانست و گفت: مدیران باید برای خود سلوک معنوی داشته باشند و هرچه جایگاه آنان بالاتر برود، ارتباطشان با خداوند نیز بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، وجود خوف و خشیت از خداوند را برای هر مدیر لازم دانست و افزود: مدیران باید در همه امورات خود خداوند را در نظر داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت وجود صفت اعتدال در مصرف بیت المال، ابراز داشت: وقتی اجازه تصرف و دخل در بیت المالی به مدیری داده می‌شود، نباید ولخرجی کنند، برخی مدیران هستند که از پول بیت المال برای خود محبوبیت کسب کرده و کار انتخاباتی می‌کنند، البته ذلیل تر کسانی هستند که از پول بیت المال برای شخص دیگری تبلیغات می‌کنند.

آل هاشم، با بیان این که، مدیر منحرف زیر مجموعه خود را نیز به انحراف خواهد کشید، افزود: حفظ حریم عفت و پاکدامنی از ویژگی‌های دیگر مدیر ممتاز است، مدیر باید حامی افراد با عفت و پاکدامن باشد.

به گزارش تسنیم، جشنواره شهید رجائی، به مناسبت هفته دولت در تالار اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، با حضور حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فیقه در استان، دکتر محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی و برخی از مدیران دستگاه‌های دولتی استان برگزار شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.