آیرال خبر- در حکمی از سوی استاندار آذربایجان شرقی مرتضی محمدزاده به عنوان مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد.

به گزارش آیرال خبر، محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی با صدور حکمی مرتضی محمدزاده را به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی منصوب کرد.

گفتنی است مرتضی محمدزاده متولد ۱۳۵۶ بوده و دارای مدرک دکتری روابط بین‌الملل است که پیش‌ از این به‌عنوان کارشناس امور شهری و روستایی فرمانداری میانه، کارشناس دفتر سیاسی فرماندار میانه و کارشناس برنامه‌ریزی پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی، بخشدار بخش مرکزی تبریز و فرمانداری اسکو را در کارنامه فعالیتی خود دارد.

همچنین در این آیین از زحمات رضا استاد رحیمی مدیرکل پیشین سیاسی و انتخابات در این سمت تقدیر و به عنوان جانشین استاندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی معرفی شد.

پی نوشت: شاید این اولین استارت پورمحمدی در مقابله با موج جبهه اصلاحات باشد که توانست استادرحیمی را که از نیروهای شاخص جبهه دوم خردادی بود عزل کند! اما انتصاب این فرد در حوزه ی مواد مخدری که هیچ تخصصی در آن ندارد می تواند بسیار عجیب و سوال برانگیز باشد! آیا طیف موسوم به جبارزاده چی ها، زورشان به استاندار خواهد چربید و وی را به عقب نشینی وادار خواهند کرد؟ کمی صبر و تامل نیاز است تا پاسخ این پرسش را دریابیم!

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.