سازمان فرهنگی

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تبریز به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان ستادی حوزه فرهنگی و اجتماعی، با حضور در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، ضمن تبریک انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی، در مورد رویکردهای کلی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گفتگو کردند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تبریز، مدیرکل سلامت و اموراجتماعی، مدیر فرهنگسرای بزرگ الغدیر و مدیر بانوان به همراه کارشناسان حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی، با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی، تاکید کردند که مدیریت ستادی و تشکیلاتی  شهرداری در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، حامی برنامه‌های اجرایی سازمان خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با قدردانی از حضور مدیران ستادی در سازمان، تاکید کرد: علی‌رغم محدودیت‌های خاص مالی، این همراهی و حمایت، قوت قلبی مطمئن برای غلبه بر مشکلات است.

وی یادآور شد: همان‌طور که در روز معارفه نیز اشاره کردم، وابسته به هیچ جریان خاصی نیستم و تنها بر اساس دغدغه‌های فرهنگی و وظیفه‌ای که برای خود قائلم، وارد این مسئولیت شده‌ام.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی، ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی، اگرچه ذاتاً دیربازده هستند اما اگر محققانه و با پشتوانه همدلی و هم‌افزایی پیش بروند، ماندگار خواهند بود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز به تجربه‌های فرهنگی خود اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یادواره حضرت امام(ره) برنامه‌ای بود که در سال‌های دهه هفتاد، منشا اثر بود و امروز شخصیت‌های مهمی در شاخه‌های مختلف علمی و فرهنگی شهرمان، محصول آن طرح است.

وی دیدار اخیر خود با تشکل‌های مختلف فرهنگی و هنری را امیدوارکننده خواند و گفت: این موهبت ارزشمند، به همراه مودت و تعصب خاص همکاران سازمان، چشم‌انداز روشنی برای آینده، ترسیم می‌کند.

همچنین در این جلسه، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تبریز با تشریح ظرفیت‌ها و دستاوردهای فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: ۲۱‌فرهنگسرا، ۱۷ خانه سلامت، ۲۲ سالن ورزشی چندمنظوره، ۳۴ کتابخانه، هفت پارک بانوان و هفت موزه، از امکاناتی است که باعث شده شهرداری تبریز پنج سال پیاپی، رتبه نخست استانی را در غنی‌سازی اوقات فراغت از آن خود کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدی، فعالیت ۸۰ شهردار مدرسه با همکاری شهرداری تبریز و اداره‌کل آموزش‌وپرورش و آغاز به کار ۱۰ فرهنگسرای خصوصی را از دیگر مزیت‌های شهرداری برای توسعه آموزش‌های شهروندی خواند.

وی با بیان اینکه شهرداری در سال‌های اخیر، به یکی از نهادهای ممتاز در حوزه فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده‌است، اظهار امیدواری کرد، این جایگاه با تشکیل سازمان فرهنگی و اجتماعی، موفقیت‌آمیزتر از گذشته، در خدمت شهروندان باشد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.