روز دختر

همزمان با میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) کریمه اهل بیت (ع) و روز دختر، مراسم بزرگداشت ولادت حضرت معصومه (س) با استقبال و شرکت گسترده شهروندان و مسافران و گردشگران تابستانی شهر تبریز برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مراسم بزرگداشت ولادت حضرت معصومه  (س) با مشارکت مدیریت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۲  و  مدیریت امور بانوان و خانواده در تالار روباز ۱۰۰۰ نفری ائل گلی با استقبال و شرکت گسترده شهروندان و مسافران و گردشگران تابستانی شهر تبریز برگزار شد.

سخنرانی حجت الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز در مقام و منزلت حضرت معصومه (س) و روز دختر، اجرای موسیقی زنده و جذاب و حرکات نمایش مهیج و همچنین برگزاری مسابقه ویژه دختران و نمایش طنز و اهدای جوایز به برندگان مسابقه و تقدیم هدایایی برای دختران نمونه مراکز فرهنگی شهرداری منطقه ۲ قسمتهای مختلف ویژه برنامه شادمانه در شب بیادماندنی تابستانی ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) بود.

لحظات شاد و به یادماندنی با تنوع برنامه‌های پرنشاط در میان انبوه دختران و خانواده‌های شرکت کننده به همراه استقبال پرشور گردشگران و مسافران از این ویژه برنامه از بخشهای قابل ذکر این جشن بزرگ مردمی بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.