ایرال خبر ، همزمان با روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزارشریف باشگاه تراکتورسازی مراسمی جهت تجلیل از اصحاب رسانه برگزار کرد.

به گزارش آیرال خبر ،در این مراسم ابتدا کاظم شهریاری مدیر روابط عمومی باشگاه در جمع خبرنگاران حضور پیداکرده و ضمن تبریک روز خبرنگار به آن‌ها خیرمقدم گفت و از زحمات آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه سعید عباسی مدیرعامل باشگاه با اشاره به نقش اصحاب رسانه در عرصه ورزش استان و کمک به موفقیت‌های باشگاه تراکتورسازی در عرصه فوتبال کشور از خبرنگاران خواست تا با رعایت اصول حرفه‌ای به انتقاد بپردازند و راهکارهایی برای کمبودهای ورزش نشان دهند.

مصطفی منطقی مسئول سایت و انفورماتیک باشگاه در ادامه مراسم به معرفی بخش‌های مختلف سایت و امکانات آن پرداخت و تغییر ساختار گرافیکی سایت، بخش بازی‌ها و نتایج، تقویم بازی‌ها، نمودار گرافیکی اعضای تیم، پروفایل شخصی بازیکنان، به‌روزرسانی سیستم گالری تصاویر، تراکتورتی وی،رادیو تراکتور ، سیستم تایم لاین بازی، تایمر بازی پیش روی، آخرین نتایج و سیستم ثبت‌نام کاربران را به‌عنوان قسمت‌های جدید وب‌سایت معرفی کرده و اصحاب رسانه را با این قسمت‌ها آشنا کرد. مسئول سایت باشگاه از راه اندازی بخش نظرات و همچنین رونمایی از تراکتور بوت (ربات هوشمند سایت) برای ارسال اخبار روی شبکه اجتماعی تلگرام در آینده نزدیک خبر داد .

اهدای لوح تقدیر به خبرنگاران و عکاسان توسط مدیرعامل باشگاه در مراسم روز خبرنگار و صرف نهار قسمت‌های بعدی این مراسم بود.

کد خبر نگار :121

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.