آیرال خبر ، امشب پنج محصول جدید دیجیتال مجمع جهانی اهل بیت (ع) با حضور رئیس شورای عالی و دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) در تبریز رونمایی شد.

 

به گزارش آیرال خبر ،حجت‌الاسلام سیدکاظم زعفرانچیلر، مدیر پروژه نرم افزارهای اسلامی مجمع جهانی اهل بیت(ع) شمال‌غرب کشور در این مراسم رونمایی، گفت: اصلی‌ترین نرم‌ افزاری که امروز رونمایی می‌شود نرم افزار مفتاح است که شامل بیش از 70 هزار پرسش و پاسخ قرآنی حدیثی اعتقادی و تاریخی در قالب 5 زبان عربی،  انگلیسی فارسی، ترکی استانبولی و اردو است.

 

وی افزود: نرم افزار قرآنی ذکری شامل کتاب مقاله پرسش و پاسخ پیرامون قرآن کریم نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در 5 زبان است.

 

مدیر پروژه نرم افزارهای اسلامی مجمع جهانی اهل بیت در تبریز  ادامه داد: نرم افزار «الحقیقه کما هی» در قالب زبان عربی با محوریت کتاب ماندگار المراجعات شرف الدین از علمای برجسته شیعه در لبنان و شیخ الازهر سلیم البشری از علمای اهل تسنن است.

 

وی بیان کرد: نرم افزار « انسان 250 ساله» شامل زندگی سیاسی مبارزاتی ائمه معصومین است که بر گرفته از کلام مقام معظم رهبری است این نرم افزار به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی و هوسا در قالب سیستم عامل اندروید ارائه می‌شود.

 

مدیر پروژه نرم‌افزارهای اسلامی مجمع جهانی اهل بیت یادآور شد: نرم افزار «رساله الحقوق» حدیثی از امام سجاد (ع) که حاوی بیش از 50 وظیفه برای فرد نسبت به دیگران است و در قالب زبان‌های عربی، انگلیسی ایتالیایی، تاجیک فرانسوی، سواحلی و تایلندی بوده و در قالب سیستم عامل اندروید ارائه شده است.

مذهبی  1394/07/12

کدخبر110136

کدخبرنگار125

انتهای پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.