حمیدی

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با توجه به رسالت اصلی خود در حوزه ارتقای فرهنگ شهروندی و فرهنگ شهرنشینی، برنامه های متنوعی در بحث اوقات فراغت دارد.

به گزارش آیرال ذخبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام احمد حمیدی در برنامه تلویزیونی تبریزیم، اظهار کرد: شهرداری تبریز در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در تمام فصول سال برای تمامی سنین در مراکز فرهنگی برنامه‌هایی متنوع ارائه می‌دهد.

وی افزود: تفاوت شهرداری با سایر مجموعه‌ها و دستگاه‌هایی که در زمینه اوقات فراغت فعالیت دارند در این است که حوزه فرهنگی اجتماعی شهرداری در طول سال خدمات اوقات فراغت را به شهروندان در تمام مقاطع سنی ارائه می دهد و طرح اوقات فراغت شهرداری محدود به تابستان نیست بلکه در تمام ایام سال برای شهروندان برنامه داریم.

حمیدی گفت: این مجموعه در ماه‌هایی که دانش آموزان از امتحان و درس فارغ شده اند خدمات خود را در سطح گسترده‌تری ارائه می دهد.

وی افزود: در ۱۴۰ مرکز فرهنگی، ورزشی شهرداری تبریز بیش از ۱۰۰ رشته‌ علمی، آموزشی، فرهنگی، هنری، گردشگری، رسانه، صنایع دستی، تفریحی، ورزشی و … برای تمام سنین و اقشار با کیفیت آموزشی بالا، حداقل میزان شهریه و به نحو مطلوب برگزار می‌شود و شهروندان می توانند برای بهره مندی از این دوره ها به فرهنگسراهای محله خود در نقاط مختلف شهر مراجعه کنند.

حجت الاسلام حمیدی با تاکید بر اینکه شهرداری تبریز در برنامه‌های اوقات فراغت، برای تمامی ذائقه‌های مخاطبان برنامه دارد، تشریح کرد: این برنامه‌ها در موضوعات مختلفی چون مباحث قرآنی، مباحث شهروندی، کارآفرینی، هنری، گردشگری، بازهای بومی-محلی، وزشی و … است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز اظهار امیدواری کرد که برنامه های متنوع شهرداری تبریز در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، تفریحات سالم و گردشگری در ایام تابستان اوقات خوشی را برای شهروندان در کنار خانواده هایشان رقم بزند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.