جلسه شورای شهر

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مربیان و ورزشکاران موفق باید به جامعه معرفی شوند تا در بین اهالی ورزش شور و شوق و انگیزه بیشتری ایجاد شود.

به گزارش آیرال خبر، سعید نیکوخصلت در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در گفتگو با خبرنگار شهریار در خصوص قهرمانی تیم ملی تکواندو نونهالان ایران در مسابقات جهانی با حضور حامد جعفری کارمند شهرداری تبریز به عنوان مربی این تیم، گفت: خوشحالیم و افتخار می کنیم یکی از مربیان تیم ملی تکواندو نونهالان کشورمان، کارمند شهرداری تبریز است که در مسابقات جهانی حضور یافته و عنوان قهرمانی را کسب کرده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه حامد جعفری به عنوان مربی و مدیر تیم های تکواندو شهرداری تبریز، یک آکادمی خوب در تکواندو راه اندازی کرده و با انرژی مثبت کار خود را پیش می برد و خانواده ها نیز از آن استقبال می کنند.

این قهرمان پیشین کاراته، ورزش تکواندو را رشته ای منظم، منضبط و پر تحرک دانست و گفت: ما نیز از توسعه تکواندو بخصوص در قالب ورزش همگانی در سطح شهر استقبال و حمایت می کنیم و می دانیم که از دل این ورزش همگانی، قهرمانانی هم کشف می شوند.

وی در خصوص لزوم استقبال از قهرمانان ملی، یادآور شد: من خودم هم وقتی ورزشکار بودم، پس از مسابقات جهانی و آسیایی غریبانه به تبریز برمی گشتم. مربیان و ورزشکاران موفق باید به جامعه معرفی شوند تا در بین اهالی ورزش شور و شوق و انگیزه بیشتری ایجاد شود.

نیکوخصلت با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت و درخشش تکواندوکاران تبریز در سطح ملی، عنوان کرد: من امیدواریم که از تبریز تکواندوکارانی را در تیم ملی ببینیم که در مسابقات جهانی مدال بیاورند و از آن بیشتر علاقه مندم که بچه های شهرمان در قالب ورزش همگانی به تکواندو روی بیاورند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.