آتش نشانی

آیرال خبر- مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز از اجرای دومین مرحله آماده باش آتش نشانان در راستای طرح کمپین ” نه به چهارشنبه سوری خطرناک ” خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، محمد قلیزاده با اعلام این خبر گفت: دومین مرحله آماده باش آتش نشانان در  راستای اجرای طرح کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک با استقرار بیشتر ناوگان آتش نشانی به صورت ثابت و سیار در سطح شهر به مرحله اجرا گذاشته می شود.

 قلیزاده گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال و در راستای ارایه خدمات ایمنی و امدادی به شهروندان، سازمان آتش نشانی تبریز با افزایش تعداد ناوگان خودرویی ثابت و سیار، دومین مرحله اجرایی آماده باش را به مرحله اجرا درآورده است.

وی با یان اینکه مراکز و مناطق مهم و پردد شهری شناسایی شده است اظهار داشت: نیروهای لازم در محل های مربوطه مستقر هستند که در صورت نیاز به محل های وقوع حادثه اعزام شوند.

مدیرعامل سازمان اتش نشانی شهرداری تبریز به استقرار نیروهای آتش نشانی در سطح بازار تبریز اشاره کرد و افزود: تمهیدات ویژه برای بازار تاریخی تبریز انجام گرفته، افزایش تردد نیروهای پیاده و گشت موتوری آتش نشانی در داخل بازار تبریز که به صورت روزانه تا آخرین لحظات تردد شهروندان در بازار ادامه دارد یکی از این اقدامات است.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند با مشاهده هر گونه حادثه، آتش نشانان مستقر و سیار سطح شهر را در جریان وقوع حوادث قرار داده و از آنان درخواست امداد رسانی کنند.

قلیزاده با بیان اینکه ما مخالف برگزاری جشن و سرور در میان شهروندان نیستیم، تاکید کرد:  در گذشته آیین های سنتی زیبایی در این ایام برگزار می شد که نهایتا به خوشی و شادی ختم می شد.

وی ادامه داد: متاسفانه در سال های اخیر با ورود بعضی فرهنگ های نا متناسب از جمله روشن کردن آتش در حجم گسترده، استفاده از مواد محترقه خطرناک و … که اغلب استفاده از آنها منجر به آتش سوزی های مهیب و بعضا موجب نقص عضو و  مرگ شهروندان می شود که امیدواریم امسال شهروندان با پیوستن به طرح ” کمپین نه به چهارشنبه سوری خطرناک ” بدون صدمات جانی به استقبال سال جدید بروند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.