آیرال خبر ،حسن استوارآذر ظهر امروز در جلسه هماهنگی دیدار 29 بهمن مردم تبریز با مقام معظم رهبری به تشریح برنامه‌های این دیدار پرداخت.

به گزارش آیرال خبر ،مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: این ایام یادآور حرکت بزرگ مردم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی بوده و امیدواریم نگهبان خوبی برای دستاوردهای انقلاب باشیم.

وی گفت: حماسه 29 بهمن نیز یکی از نقاط درخشان انقلاب اسلامی است و به همین مناسبت 10 سال است که توفیق دیدار با رهبری را به مناسبت سالروز 29 بهمن داریم و امسال نیز 28 بهمن این دیدار انجام می‌شود.

استوارآذر افزود: البته در روز 29 بهمن نیز برنامه‌های بزرگداشت این روز بزرگ در نقاط مختلف از جمله یکی از مساجد بزرگ شهر و دانشگاه‌های تبریز را خواهیم داشت.

استوارآذر یادآور شد: 3 هزار و 500 نفر ظرفیت محل دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی است و با توجه به مراجعه شخصی برخی از مردم به صورت غیرهماهنگ امسال ظرفیت را 3 هزار نفر تعیین می‌کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

وی عنوان کرد: برای 21 شهرستان استان یک هزار نفر سهمیه تعیین شده و هر شهرستان یک اتوبوس خواهد داشت.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی یادآور شد: 5 کمیته در این زمینه فعال شده‌اند که کمیته پشتیبانی در استانداری فعال است.

وی بیان کرد: کمیته اطلاع‌رسانی و فضاسازی نیز توسط شهرداری تبریز اداره شده و کمیته اعزام نیز توسط سپاه کنترل خواهد شد.

استوارآذر گفت: کمیته فرهنگی و ادبی نیز توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نیز کمیته امنیتی و انتظامی در برنامه‌های اعزام حضور خواهند داشت.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به ضرورت سهمیه‌بندی مناسب برای دیدار با رهبری یادآور شد: باید تمهیداتی فراهم شود که نسل جوان، علاقمند و کسانی که تاکنون توفیق زیارت را نداشته‌اند در این برنامه حضور پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیمه زائران، تهیه سرود هماهنگ شده و نیز هماهنگی اورژانس همراه نیز مورد توجه است و می‌توانیم در هر یک از اتوبوس‌ها امدادگر مستقر داشته باشیم.

استوارآذر در ادامه سخنان خود اظهار داشت: استانداری اتوبوس‌های سفر را تامین کرده و موضوع پذیرایی بر عهده خود سازمان‌ها خواهد بود.

وی بیان کرد: رعایت نظم در دیدار با رهبری ضروری بوده و یکی از آسیب‌های برنامه‌های دیدار عدم رعایت نظم توسط برخی حاضران است که در تعیین سهمیه باید توجه لازم را داشته باشیم.

وی گفت: حداقل 100 اتوبوس برای این برنامه هماهنگ خواهد شد و تاکید شده تا اتوبوس‌های سالم و مناسب تهیه شود و البته پایانه حمل و نقل اتوبوسرانی استان تعمیر خرابی‌های اتوبوس‌های مسیر را بر عهده خواهند داشت.

اجتماعی 94/11/5

کدخبر110480

خبرنگار 125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.