محرم محمدزاده

عضو شورای اسلامی شهر تبریز مردم ایران را ملتی بیدار دانست و گفت: دنیا و بخصوص آمریکا بداند که ایران امن ترین کشور خاورمیانه است و ملت ما هرگز زیر بار زور نمی رود.

به گزارش آیرال خبر، محرم محمدزاده در حاشیه راهپیمایی عظیم مردم تبریز در روز قدس در گفتگو با خبرنگار شهریار اظهار کرد: ملت ایران، ملتی بیدار است و دیگر زمان آن گذشته که با یک خبر غیر واقعی، مردم چیزی را باور کنند. امروز مردم می بینند که در سوریه چه اتفاقاتی می افتد و مردم عربستان چطور زیر پرچم آمریکا سرافکنده هستند.

وی ادامه داد: وقتی ترامپ می گوید عربستان یک گاو شیرده است و وقتی شیرش تمام شود، رهایش می کنم، در واقع از زندگی ذلت بار عربستانی ها زیر پرچم آمریکا حکایت دارد و همه دنیا نیز این را می دانند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه ایران امن ترین کشور خاورمیانه است، عنوان کرد: در مقابل کشورهای ذلیلی مثل عربستان، ایران امنیت منطقه را خلق کرده و اگر امروز امنیت در سوریه و عراق و دیگر کشورهای منطقه ایجاد شده، دلیل اصلی اش ایران است. اگر ایران در منطقه امنیت ایجاد نمی کرد، داعش از سال ها پیش به جنایتهای خود دست می زد.

وی افزود: تمام دنیا و بخصوص آمریکا و اسرائیل می دانند که ایران، مثل عربستان و دیگر کشورها نیست و ما برای وجب به وجب خاک کشورمان شهید داده ایم و اگر باز هم نیاز باشد، برای حفظ خاک کشورمان بار دیگر همه لباس رزم می پوشیم و به جبهه های جنگ می رویم.

محمدزاده گفت: آمریکا و اسرائیل بدانند که اگر تنها یک فشنگ به سمت ایران بیاید، هزاران فشنگ به سمتشان می رود و اگر از طرف عربستان نیز برای ایران مشکلی پیش بیاید، هم آل سعود و هم اسرائیل از روی زمین محو می شوند.

وی یادآور شد: ترامپ نیز می داند که نمی تواند به ایران زورگویی کند. حالا شاید برخی شبکه های مجازی بعضی حرفها را عنوان کنند، اما آنها مجازی هستند و واقعیتی ندارند و در عمل نمی توانند به مردم ایران نگاه بد داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در پایان، گفت: دنیا بداند که مردم ایران به هیچ وجه زیر بار زور نمی رود. ما در کشورمان امنیت داریم و هشت سال جنگ دیده ایم و هیچ ترسی نداریم. آنها باید بترسند که مرد عمل نیستند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.