کمیسیون فرهنگی

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز گفت: اهمیت مسائل فرهنگی و توسعه آموزش شهروندی به اندازه‌ای است که چنین مباحثی باید ارجح تر از هر برنامه دیگری در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز، فرج محمد قلیزاده در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز که به میزبانی اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز برگزار شد، اظهار داشت: باید اولویت‌بندی خود از مسائل عمرانی به سمت مسائل فرهنگی سوق دهیم.

قلیزاده با اشاره به اینکه آموزش شهروندی زیربنای تمام برنامه های شهری است، افزود: آیا ضرورت مسائل اجتماعی و فرهنگی به اندازه مسائل مربوط به هبه و یا حذف یک پروژه عمرانی نیست؟

وی ادامه داد: در بحث های فرهنگی و اجتماعی نباید تصدی گری امور بر عهده ما باشد بلکه تنها باید به سمت سیاست گذاری در این زمینه برویم.

این عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر اینکه مشکل ما در این زمینه کمبود و یا نبود منابع نیست، اظهار داشت: وقتی در بحث برنامه های فرهنگی بحث های اجرایی بر عهده این نهاد باشد، بدون شک نمی توان برای دستاورد آن چشم اندازی تعریف کرد.

قلیزاده همچنین با اشاره به اینکه در مسائل فرهنگی متاسفانه هر کسی با سلیقه شخصی خود کار می کند، گفت: در خصوص بحث های فرهنگی متاسفانه هیچ گونه سیاست گذاری، الویت بندی و در نهایت نظارتی وجود ندارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.