آیرال خبرهمزمان با فرارسیدن هفته بسیج، سی و چهارمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارکنان پایور و وظیفه در سطح سپاه عاشورا برگزار می شود.
به گزارش آیرال خبر،سرهنگ پاسدار علی اصغری، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا طی مصاحبه ای در ارتباط با اهداف این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات که در رشته های حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم قرآن کریم صورت می گیرد در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی می باشد که امیدواریم این مسابقات محملی باشد برای رسیدن به آرمانشهری که قرآن کریم برای ما ترسیم کرده است.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در ادامه اشاعه فرهنگ قرآنی را بهترین ابزار برای مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: بی تردید آیات قرآنی بهترین پادزهری است که می تواند جنگ نرم رسانه های استکبار جهانی را که برای انحراف افکار، اذهان و قلوب نوجوانان و جوانان ما راه اندازی شده است را خنثی سازد، مشروط بر اینکه این فرهنگ قرآنی در جامعه نهادینه شود و آیات الهی جامه عمل بپوشد.
اصغری در ادامه با بیان اینکه رمز موفقیت ما در دفاع مقدس اتکاء به فرهنگ و تفکر قرآنی بود، تاکید کرد: اگر ما توانستیم در دفاع مقدس با استکبار جهانی تا بن دندان مسلح رویارویی کنیم بی تردید بدون اتکا به تفکر قرآنی و سلاح ایمان نمی توانستیم دشمنانمان را با شکست مفتضحانه مواجه سازیم.
وی در پایان افزود: این مسابقات راس ساعت 30/8 مورخه 24/08/94 در سالن اجتماعات سپاه عاشورا برگزار خواهد شد که فینال این مسابقات نیز در بهمن ماه در تهران انجام می پذیرد.

فرهنگی 94/8/23

کد خبر110281

خبرنگار 125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.