مفتاح الجنه

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از مشارکت شهرداری تبریز در طرح مفتاح الجنه خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام احمد حمیدی با هدف مشارکت در طرح مفتاح الجنه در منزل تعدادی از مددجویان کمیته امداد حضور یافت.

حجت الاسلام حمیدی در دیدار از منازل تعدادی از مددجویان کمیته امداد اظهار کرد: مفتاح الجنه یکی از برنامه های موفق کمیته امداد در راستای حمایت از نیازمندان بوده است و اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان ماه بندگی و بخشندگی، موجب ایجاد روحیه همدلی و عزم عمومی برای رفع آلام خانواده‌های نیازمند می‌شود.

وی یادآور شد: این طرح می تواند موجب شود مدیران و مسئولان نیز با دیدن این خانواده ها، برنامه ریزی دقیق تر و آگاهانه تری برای رفع مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم انجام دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: لزوم انجام برنامه های غنی فرهنگی برای خانواده های با شرایط خاص و محرومیت بیشتر از سایرین است زیرا این افراد باید آگاهی و اطلاعات کافی پیدا کنند تا بتوانند آینده ای بهتر را برای فرزندانشان رقم بزنند.

شایان ذکر است در طرح مفتاح الجنه مسئولین دستگاه های مختلف استان بطور جداگانه با حضور در منازل مددجویان، از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار می گیرند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.