جشنواره ورزش بانوان

آیرال خبر- بانوان فعال در سالن‌های ورزشی شهرداری تبریز حضور فعال و پررنگی در جشنواره طنین نشاط اجتماعی زنان با ورزش داشتند.

به گزارش آیرال خبر، لیلا بیگ نژاد مدیر امور ورزش بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام این مطلب گفت: مراسم اختتامیه جشنواره ۴۰ هزارنفری طنین نشاط اجتماعی زنان با ورزش، با مشارکت پررنگ این سازمان در سالن شهیدپورشریفی تبریز برگزار شد.
وی ادامه داد: بانوان فعال در سالن‌های ورزشی شهرداری تبریز حضور پررنگی در اختتامیه این همایش داشتند. همچنین مربیان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز نیز ورزش‌های صبحگاهی را به صورت هماهنگ برای شرکت‌کنندگان در مراسم اختتامیه این جشنواره برگزار کردند.

بیگ نژاد عنوان کرد: در این مراسم خانم زهرا ساعی نماینده محترم مجلس و دکتر ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی حضور داشتند و از نزدیک شاهد حضور پررنگ نزدیک به یکهزار نفر از بانوان فعال در سالن‌های ورزشی شهرداری تبریز بودند.

وی افزود: این جشنواره ۴۰ هزارنفری به صورت همزمان در ۲۱ شهرستان از استان آذربایجان شرقی و با مشارکت کلیه دستگاه‌های اجرایی به مناسبت دهه مبارک فجر و با هدف افزایش نشاط اجتماعی بانوان برگزار شد

مدیر امور ورزش بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به تداوم طرح ورزش صبحگاهی در بین بانوان، یادآور شد: طرح صبح و ورزش همچنان زیرنظر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در حال برگزاری است و با توجه به اینکه اکنون در فصل سرما قرار داریم، ورزش صبحگاهی بانوان بصورت منظم در سالن های ورزشی زیرنظر سازمان انجام می شود. .

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.