آیرال خبر- سردار محمدرضا نقدی مشکلات موجود در کشور را نتیجه عدم انقلابی‌گری دانست و گفت: گرانی موجود در کشور به خاطر فاصله گرفتن از انقلاب و غیر انقلابی بودن است؟

معاون فرهنگی سپاه پاسداران: مشکلات موجود در کشور نتیجه عدم انقلابی‌گری است

به گزارش آیرال خبر، سردار محمدرضا نقدی در گردهمایی سیاسی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سپاه استان آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب ما در اوج اقتدار به ۴۰ سالگی رسیده و در همین حال ۹۰ درصد خاک سوریه و ۷۰ درصد خاک عراق را آزاد می‌کند.

وی افزود: قدرت انقلاب ما نسبت به گذشته بیشتر شده است. سال گذشته هم در اغتشاشات دی ماه همه دلارهایی که دشمنان خرج کردند بر باد رفت و صد برابر ببشتر از اغتشاش‌گران، مردم برای حمایت از انقلاب به صحنه آمدند. انقلاب ما ۴۰ سال است که در مقابل همه قدرت‌های شیطانی ایستاده است.

نقدی با بیان اینکه شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی کاملاً در ۴۰ سال انقلاب رعایت شده است» یادآور شد: ما الان مستقل‌ترین کشور دنیا هستیم و آزادی‌مان فوق‌العاده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران مشکلات موجود در کشور را نتیجه عدم انقلابی‌گری دانست و عنوان کرد: گرانی موجود در کشور به خاطر فاصله گرفتن از انقلاب و غیر انقلابی بودن است؟ یا به وجود آمدن انقلاب اسلامی؟ حضرت آقا ۱۰ سال پیش برای این موضوع فکر کردند و فرموند که «من به این مذاکرات خوش‌بین نیستم» این خود ما بودیم که به یک فردی رای دادیم که می‌گفت «مذاکره از اکسیژن و آب هم مهم‌تر است»؟

سردار نقدی ادامه داد: هیچ خدشه‌ای به مردم سالاری ما وارد نیست. نفوذی‌های نامرد که ادعا می‌کردند ما فلان کار را خواهیم کرد، با افزایش قیمت خودرو در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب کام مردم را تلخ کردند.

معاون فرهنگی سپاه خاطرنشان کرد: ما خودمان بودیم که از بین کاندیداها به کسی رای دادیم که اشرافی‌تر، لوکس‌نشین‌تر و دور از مردم بود. البته ما باید به خودمان ایراد بگیریم که روشنگری نکردیم. مشکلات ما به خاطر عدم توجه به انقلابی‌گری است. البته مشکل اقتصادی ساده‌ترین مشکلی است که مزدم ما در این ۴۰ سال با آن مواجه بودند.

وی تصریح کرد: ما در گذشته مشکلات را با انقلابی‌گری حل کردیم. در آن زمان ما اعتماد به نفس داشتیم و مطیع ولایت فقیه بودیم. الان مشکل از رویکردمان است که با دست پر الان مشکل داریم. این مشکل را هم نمی‌توان با مذاکره حل کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران تاکید کرد: اگر FATF  امضا شود، وضع اقتصاد ما بدتر می‌شود. اینها سراب و دروغ هستند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.