اتوبوسرانی

با همکاری شهرداری و شورای شهر تبریز در بحث زیرسازی ایستگاه های مسیر تندرو، به‌روزرسانی اقلام انبار قطعات اتوبوس، خرید لاستیک برای بخش دولتی و تامین لاستیک بخش خصوصی، مشکل شرکت واحد اتوبوسرانی برطرف شده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فرخ جلالی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با بیان این مطلب، گفت: با وجود مشکلات مالی، با مساعدت شهرداری و شورای محترم شهر و تلاش کارکنان شرکت واحد و همکاری مناطق و سازمان های شهرداری در بحث زیرسازی ایستگاه های مسیر تندرو، به‌روزرسانی اقلام انبار قطعات اتوبوس، خرید لاستیک برای بخش دولتی و تامین لاستیک بخش خصوصی مشکل خاصی وجود ندارد.
او با اشاره به فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی در تمامی کلانشهرها، گفت: با توجه به عدم امکان خرید اتوبوس جدید و مشکلات مالی کلانشهرها در تامین اتوبوس جدید، انتظار می‌رود تمهیدات لازم برای حل مشکل فوق در سطح کلان اندیشیده شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اشاره به خرید ۶۲ دستگاه مینی بوس، عنوان کرد: با فعالیت ۲۰ دستگاه مینی بوس در حال حاضر و ۴۲ دستگاه در هفته های آتی و خدمات دهی به شهروندان در مسیرهای پاره خطی و کم مسافر، ضمن جلوگیری از هدر رفتن منابع و امکانات، شاهد خدمات دهی مناسب به شهروندان خواهیم بود.
او افزود: شکستن رکورد خدمات رسانی طی ۵۲ سال گذشته در مهرماه سال‌جاری با ۶۳۵ دستگاه اتوبوس فعال، نتیجه تلاش بی وقفه حوزه های اجرایی، کارکنان و مدیران شرکت در جهت خدمت رسانی به مردم شریف تبریز است.

جلالی با اشاره به بازنشستگی بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان شرکت واحد در سه سال گذشته، یادآور شد: با وجود بازنشستگی قابل ملاحظه کارکنان، با برنامه ریزی و افزایش بهره وری در امور شغلی و مدیریت منابع انسانی، نزدیک به ۱۶ میلیارد تومان نیز در این مدت در هزینه ها صرفه جویی شده است. ضمن اینکه تعهدات مالی در قبال بازنشستگان تا پایان سال ۹۷ تسویه شده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.