حمیدی

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز گفت: مقالات کاربردی همایش «شهر پایدار و گام دوم انقلاب» تبدیل به طرح‌های اجرایی می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام احمد حمیدی با حضور در برنامه تبریزیم شبکه سهند ضمن تقدیر از همکاری مدیران ومسئولین کشوری، استانی و شهری در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر نخستین همایش ملی شهر پایدار وگام دوم انقلاب اظهار داشت: این همایش  با هدف تبدیل نظر و دانش به رفاه عمومی و توسعه تبریزبرگزارشد و تمام تلاش ما برای برگزاری این همایش بر این اساس بوده که همایشی کاربردی و مفید برگزار شود.

رئیس کمیته اجرایی همایش شهر پایدارو گام دوم انقلاب گفت: با همت شورای اسلامی شهر تبریز وشهرداری تبریز نخستین همایش شهر پایدار و گام دوم انقلاب با حضور مدیران و مسئولین کشوری، استانی وشهری وشخصیت های علمی، فرهیختگان، صاحبان اندیشه، اساتید حوزه ودانشگاه اساتید دانشگاه با استقبال بینظیر شهروندان ومیهمانان به صورت باشکوه  در سالن وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد .

وی ادامه داد: حدود ۵ ماه است که همکاران در کمیته‌های مختلف این همایش با برگزاری بیش از ۵۰ جلسه  برای برگزاری یک همایش ملی و استاندارد تلاش می‌کنند تا در نهایت خروجی این همایش به صورت دستورالعمل هایی اجرایی  در اختیار دیگر کلان‌شهرها قرار گیرد.

حمیدی با اشاره به پیشنهاد راه اندازی دبیرخانه دائمی گام دوم انقلاب کلان‌شهرها به کمال مرادی مدیر دبیرخانه مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور از اعلام آمادگی کلانشهر تبریز در استقرار این دبیرخانه در تبریز خبر داده گفت: برپایی این دبیرخانه دائمی باعث می‌شود تمام اقداماتی که کلان‌شهرها در این خصوص انجام می‌دهند جمع‌بندی شده و در نهایت از دوباره کاری جلوگیری شود .

حمیدی، افزود:  قدم بعدی ما پس از برگزاری همایش اینست که در راستای کاربردی کردن این همایش ملی تلاش خواهد شد  خروجی مقالات  به  سمپوزیوم، طرح و لایحه ای برای مدیریت شهری در زمینه تمدن سازی نوین اسلامی تبدیل شود و در اختیار شهرداران و اعضای شورای اسلامی کلانشهرها و شهرها قرار گیرد.

رئیس کمیته اجرایی همایش ملی «شهر پایدار و گام دوم انقلاب» از برگزاری نشست های تخصصی وتداوم نشست های همایش خبر داده و افزود : مقرر شده بر اساس همین مقالات کاربردی با برگزاری نشست های تخصصی دانشگاهیان ومسئولین شهرداری در نهایت برنامه‌ای در اختیار شهرداران، مسئولان فرهنگی و اجتماعی مجموعه عظیم شهرداری قرار گیرد تا با پیاده سازی این قوانین شهر تبریز و شهروندان شاهد زندگی توام با رفاه مستمر و پایدار شهری باشند.

وی درپایان ضمن تقدیر وتشکر از  رسانه ملی در اطلاع رسانی برگزاری همایش ملی  «شهر پایدار و گام دوم انقلاب» بازتاب  این همایش رادر ۱۰ شبکه ملی وبرون مرزی مثبت ارزیابی کرد و افزود: علاوه بر شبکه استانی سهند، شبکه‌های ملی و برون مرزی از جمله  خبرگزاری صدا و سیما، شبکه خبر، شبکه شما  و شبکه‌های برون مرزی العالم، پرس تی وی، هیسپان تی وی و سحر نیز گروه‌های خبری خود را پوشش برنامه های این همایش را انجام دادند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.