معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری نشست‌های تخصصی گام دوم انقلاب به منظور عملیاتی کردن مقالات کاربردی همایش ملی «شهر پایدار و گام دوم انقلاب» خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام احمد حمیدی در جلسه هماهنگی عملیاتی و کاربردی کردن مقالات همایش “شهر پایدارو گام دوم انقلاب” اظهار داشت: این نشست ها با حضور کارشناسان و معاونت‌های حوزه‌های تخصصی شهرداری و اعضای کمیته علمی همایش برگزار خواهد شد.

حمیدی با قدردانی از حضور و همکاری در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر نخستین همایش ملی شهر پایدار و گام دوم انقلاب، افزود: تمام تلاش ما برای برگزاری این همایش بر این اساس بوده که همایشی کاربردی و مفید برگزار شود.

او از برگزاری نشست‌های تخصصی و تداوم نشست‌های همایش خبر داده و افزود: مقرر شده بر اساس همین مقالات کاربردی با برگزاری نشست‌های تخصصی دانشگاهیان و مسئولین شهرداری در نهایت برنامه‌ای در اختیار شهرداران، مسئولان حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، شهرسازی، خدمات شهری و فضای سبز و… در مجموعه عظیم شهرداری قرار گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: تلاش ما براین است که در قدم بعدی با همراهی معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی در راستای کاربردی کردن این همایش ملی ط

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.