امام جمعه تبریز با اشاره به هفتاد و چهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و با تقدیر از مواضع غیرتمندانه رئیس جمهور کشورمان گفت: مقاومت تنها راه قطعی برای پیروزی راهبرد به منظور مقابله با پازل آمریکایی و اروپایی علیه ملت ایران است.

به گزارشآیرال خبر، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم در خطبه سیاسی نماز جمعه این هفته تبریز با طرح تذکر انتخاباتی به نامزدهای احتمالی و افراد واجد شرایط برای رای دادن اظهار کرد : نمایندگان مجلس باید در برابر تخلفات بی‌تفاوت نباشند.

وی افزود: بر اساس بیانات امام راحل، وکلای ملت باید در رسیدگی به تخلفات با کمال جدیت رفتار و عمل کنند.

وی تاکید کرد: در انتخاب نمایندگان مجلس باید به کسانی رای دهیم که در برابر مردم متواضع باشند.

خطیب نماز جمعه تبریز در ادامه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان مردم در مجلس خبرنگان رهبری تصریح کرد: لازمه و اساس استمرار پیشرفت کشور، توکل بر خدا، ایستادگی و مقاومت، امید به آینده، اعتماد به جوانان،  وحدت و انسجام احاد مردم به ویژه نیروهای انقلابی، حمایت از تولید داخلی و قطع امید از بیگانگان و تقویت عزم اراده مردم است که باید در اولویت همه امور کشور قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر ضرورت ارتباط مستمر اولیای دانش آموزان با مربیان مدرسه گفت: ارتباط سالم بین خانه و مدرسه می‌تواند در تربیت دانش آموزان بسیار موثر باشد و آموزش و پرورش در این ارتباط باید برای هدایت و کنترل آینده سازان کشور  اقدامی جهادی داشته باشد.

آل هاشم در پایان با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در طول هفته گذشته از اجرای سرود شهید تجلایی در سنگ فرش تربیت و پارک ائل گلی تبریز، سازماندهی فعالان اربعین و رونمایی از کتاب “آب هرگز نمی‌میرد” تقدیر کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.