امام جمعه تبریز گفت:ملت بیدار و قهرمان ایران شهادت چهره‌ی بین‌المللی مقاومت را بی پاسخ نخواهند گذاشت و جهادگران خط سرخ مقاومت برای گرفتن انتقام سخت از خون سردار فداکار و عزیزمان جامه رزم را محکم‌تر می‌بندند.

به گزارش آیرال خبر، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب و مردم شریف ایران تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم،محضر مبارک؛ ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)

با سلام و تحیات وافره

ضایعه شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، مالک اشتر علی و یار دیرین رهبری که میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار صحنه‌های فراموش نشدنی از مجاهدت‌های مخلصانه و شجاعانه اوست؛ دل‌های ملت ایران را آکنده از غم و اندوهی جانگداز کرد.

خون پاک حاج قاسم سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و نظام سلطه و شهادت این بزرگ مرد عاشورائی، جنایتی هولناک و تأسف برانگیز از سوی رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا است.

ملت بیدار و قهرمان ایران شهادت چهره‌ی بین‌المللی مقاومت را بی پاسخ نخواهند گذاشت و جهادگران خط سرخ مقاومت برای گرفتن انتقام سخت از خون سردار فداکار و عزیزمان جامه رزم را محکم‌تر می‌بندند.

یقین میدانیم خون سپهبد سلیمانی استواری نظام اسلامی را بیشتر و مجاهدان با صلابت انقلاب اسلامی را برای گرفتن انتقام خون ایشان مصمم‌تر می‌کند.

این ضایعه را به ملت بزرگ و مقتدر ایران، محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی، خانواده محترم شهدا و ایثارگران، همه نیروهای مسلح و نیروهای محور مقاومت، سپاه مقتدر و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم و شادی روح آن شهید والامقام و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان ایشان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سید محمد علی آل هاشم،نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.