قائم‌مقام شهردار تبریز، پروژه مسیرگشایی فیضیه غربی به نظام‌پزشکی را اقدامی تاثیرگذار در احیای بافت ناکارآمد شهری خواند و افزود: نقش کالبدی پروژه‌های مسیرگشایی در ایجاد ارزش افزوده و کسب درآمدهای پایدار، حایز اهمیت است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریارنیوز، رسول موسایی، در حاشیه بازدید از پروژه مسیرگشایی فاز دوم خیابان فیضیه غربی به نظام‌پزشکی و امتداد خیابان شهید خلیلی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: طرح‌های مسیرگشایی، از نظر هزینه تملک، زمان‌بندی، اجرا و عملیات عمرانی، پیچیدگی‌های خاص خود را دارند؛ با این حال، تاثیر ماندگار مسیرگشایی‌ها در رفاه و آسایش عمومی، غیرقابل‌انکار است.

موسایی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه4، در حوزه مسیرگشایی، نقش فعالی ایفا کرده‌ است، افزود: بخش قابل‌ توجهی از وسعت این منطقه، مربوط به بافت فرسوده‌ است؛ از این رو، پروژه‌های مسیرگشایی‌ مطابق طرح تفصیلی، می‌تواند یک حرکت ماندگار در تحکیم بافت این محدوده باشد.

قائم‌مقام شهردار تبریز احداث پارک‌های محله‌ای و توسعه فضای سبز را از دیگر تاثیراتی خواند که با اجرای طرح‌های مسیرگشایی محقق می‌شود.

همچنین در این بازدید مهندس اکبر امجدی شهردار منطقه4 تبریز، گزارشی از طرح‌های مسیرگشایی این منطقه ارائه داد و افزود: شهرداری منطقه4 در یک سال گذشته، بیشترین تمرکز خود را در حوزه عمران، متوجه طرح‌های مسیرگشایی کرده‌ است.

وی «فاز دوم خیابان فیضیه غربی به نظام پزشکی»، «خیابان شهید خلیلی» و «فاز دوم خیابان شهید میلانی» را سه طرح ارزشمند این منطقه خواند و افزود: به امید خدا، مسیرگشایی خیابان فیضیه غربی به نظام پزشکی تا یک ماه آتی و دو پروژه مسیرگشایی دیگر تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند.

گفتنی است: علی کاشتکار، مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز نیز در این بازدید حضور داشت.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.